Gift vid första ögonkastet

Ska jag anmäla mig till gift vid först ögonkastet

  • Ja

    Röster: 16 51,6%
  • Nej

    Röster: 3 9,7%
  • Är du dum eller

    Röster: 5 16,1%
  • Gör det för vill vill se dig i TV!

    Röster: 7 22,6%
  • Nej Ta mig istället!

    Röster: 0 0,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    31
  • Omröstning stängd .
31218
 
Hej hå,
Just kommit hem! Efter minglet!
Jag är helt slut och väldigt glad.
Först var det mingel.
sen presentation av programmet av en tidigare deltagare.
Frågepanel.
Ställde frågan om hur deras anhöriga tog det.
fick ett bra svar.
pratade med en tjej i 15 min, som visade sig vara producenten.
efter ett tag seglade en man upp och pratade med mig, ställde lite frågor. det var chef psykologen som pratade med mig.
Sen efter ett tag kom en tjej och pratade med mig som kunde mitt namn (utan att jag hade sagt det till någon av dem!) och pratade med mig och skrev ner mitt namn i ett block.
Sen vr det slut med det undliga,
Men det kändes väldigt bra och mixen var nog 5-10% killar och resten tjejer. var riktigt trevlig kväll.
 
Hej hå,
Just kommit hem! Efter minglet!
Jag är helt slut och väldigt glad.
Först var det mingel.
sen presentation av programmet av en tidigare deltagare.
Frågepanel.
Ställde frågan om hur deras anhöriga tog det.
fick ett bra svar.
pratade med en tjej i 15 min, som visade sig vara producenten.
efter ett tag seglade en man upp och pratade med mig, ställde lite frågor. det var chef psykologen som pratade med mig.
Sen efter ett tag kom en tjej och pratade med mig som kunde mitt namn (utan att jag hade sagt det till någon av dem!) och pratade med mig och skrev ner mitt namn i ett block.
Sen vr det slut med det undliga,
Men det kändes väldigt bra och mixen var nog 5-10% killar och resten tjejer. var riktigt trevlig kväll.

Så om ingenting annat går framåt har du i alla fall haft en trevlig och kanske lite annorlunda mingelkväll. Låter som Win-win. :)
En god vän till mig kom med i "smartare än en femteklassare." :D Och trots att hon blev klippt precis på slutet av programtiden hade hon också en himla trevlig helg och träffade någon ny bekantskap. Tycker att det låter som att de tar rätt väl hand om sina eventuella deltagare i svensk TV.
 
Jag är såååå impad av dig! Go, go, go!

Funderar på hur jag ska kunna streama detta om du kommer med :love:
Tack, Jag tyckte att det varotroligt roligt och lyftande för min del att få prata med så mycket folk igår. och det var många fantastiska tjejer där.
Förvånsadvärt få killar, trodde killarna skulle vara de som verkligen tände på möjligheten. Men tydligen inte.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 954
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 217
Senast: grodan21
·
  • Omröstning
Mat Själv tycker jag att choklad ska vara utan annan smak men mint eller kokos är ok. Choklad med apelsinsmak är :yuck: Det värsta är ändå...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 492
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp