Gifta vid första ögonkastet 2021

Jättestarkt av Anton att våga öppna upp för sig själv, psykologerna/experterna och alla tittare!
Tänk hur många män som känner sådär, när det egentligen bara handlar om att vara lyhörd och inkännande mot sin partner, samt våga fråga och prata om det med sin partner så att det blir bra för båda inblandade.

Jag tyckte rätt synd om Johan ändå, och hade hoppats på att Susanna skulle ge det en chans. Han verkar himla go ändå så jag hoppas att han snart hittar sin tjej (eller om han redan gjort det).
Har inte sett ”vad som hände sen” ännu men det blir ikväll!
 
Precis lyssnat på Tacoparet som besökt P3-morgon, ramlade över det på radion i bilen på väg till jobbet :D Nu måste jag se "vad hände sen" ju! :o
 
Tacoparet är ju supermysiga, vad glad man blir av att se dem och cool bil! Anton har verkligen växt i mina ögon, så modig och Sofia verkar vara en riktigt snäll och inkännande person.

Läkarparet trodde jag tyvärr inte skulle hålla efter de sa "ja" och det stämde ju MEN de verkar väldigt nöjda med hur det blev ändå!

Johan och Susanna - även där verkar det som att det som hände var det bästa. Förstår varför Susanna sa att hon önskade att hon aldrig varit med, hon har säkert fått en massa skit pga sitt beteende i början. Johan kommer nog inte vara singel länge till.
 
Resultatet blev helt tvärtemot jag trodde från start. Tacoparet har verkligen växt fram till nu. Att de andra två paren inte höll hela vägen hade jag nog förstått sedan ett par avsnitt tillbaka.

Tror liksom ni andra att Johan snart kommer hitta någon. Han påminner en del om min egen sambo till sättet, och det vet jag är en underbar person att leva med! Hans lugn, humor och trygghet kommer göra någon väldigt lycklig!
 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
30 508
Senast: Fetaost
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 279
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 279
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 674
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp