Gifta vid första ögonkastet 2021

corzette

Trådstartare
Den börjar nu på svt1 (21:00)

Rent spontant... Wow vilka vettiga människor de verkar valt...

Men de va de första 5 minuterna ;) Vi har hela säsongen på oss att få reda på mer om dom =)

Men den här kommer jag följa =)
 
Komiken när det ramlar in ett jobbmail kl 20.33 till mig och en till från en kollega som jag inte träffat på typ ett halvår pga en viss pandemi "Trist att vi inte setts på länge, men nu när säsongen startat, vad tycker ni om matchningarna".

Avsändarkollegan är en man, ålder 55+ som blev helt fast förra säsongen när vi ännu kunde ha GVFÖ som ett stående inslag på fikapauserna IRL. :laugh:

Men visst verkar de normala och väl matchade så här långt, med svag varning för den joggande Kalles Kaviar-mannens höga energi kanske. Personligen känner jag mig något skeptisk till taco-tavlornas autenticitet, och att pussla ihop två sådana. Eller är det det som har ersatt "Carpe Diem" som väggord i snirkliga bokstäver, att ha en tavla med taco-texter i köket?
 
Jag upplever att alla deltagare är ”vettiga” och hoppas att det är bra matchningar.
Jag tror på ”skogshuggar” paret och det yngre paret som båda värdesätter trygghet och stabilitet.
Läkaren och sjuksköterskan känns mer osäkert, kan de landa ihop? Eller kommer det uppstå tristess?
 
Väldigt kul med en ny säsong! Jag känner att matchningarna verkar väldigt bra vid första ögonkastet, men mycket kan hända på vägen beroende på hur det landar.
 
Jag tycker det var ett väldigt bra första avsnitt!
Gillar absolut inslaget med att skicka ett röstmeddelanden, det verkade ju pirra till i alla deltagare och det tror jag är superviktigt att gå in i detta med just den känslan. Hos vissa deltagare tidigare år har den ju liksom aldrig uppstått någon gång.

Alla verkar som härliga personer. Efter första avsnittet tror jag minst på sjuksyrran/läkaren. Det kan bli jättebra, men också vara två personer som är alldeles för lika varandra med starka viljor båda två. De andra paren tror jag lite mer på.

Jag förstod dock inte alls grejen med den gamla deltagaren som skulle sitta och ifrågasätta experterna?
 
Tror på bästa säsongen hittills med störst chans på långvariga relationer.
Som flera här innan så tror jag att vårdparet har minst chans dock även om mycket verkar stämma där också.

Jag blev lite rörd av hundkillen och lärarstudenten. De verkar supergulliga båda två.

Gillade det nya inslaget med presenten och rösten. Jag tror det är ett smart upplägg.
Däremot fann jag den gamla deltagaren mest störande.

Helt ot men ögondoktorn var sjukt bekant! 😳
Jag är övertygad om att jag stött på honom i ett vårdsamanhang.
 
Jag såg igårav en slump och log flera gånger åt hur de hittat dessa matchningar 😁
Men som sagt, tacotavlorna var lite misstänksamt nära?
 
Tror på bästa säsongen hittills med störst chans på långvariga relationer.
Som flera här innan så tror jag att vårdparet har minst chans dock även om mycket verkar stämma där också.

Jag blev lite rörd av hundkillen och lärarstudenten. De verkar supergulliga båda två.

Gillade det nya inslaget med presenten och rösten. Jag tror det är ett smart upplägg.
Däremot fann jag den gamla deltagaren mest störande.

Helt ot men ögondoktorn var sjukt bekant! 😳
Jag är övertygad om att jag stött på honom i ett vårdsamanhang.
Ja va fasen var det med doktorn? Jag satt hela avsnittet och sa till sambon att jag känner igen honom så in i...men kommer liksom inte på om han är lik någon (vem i sådan fall?) eller om det är något annat.
Det var verkligen extremt, kan fortfarande inte riktigt släppa det..
 
Ja va fasen var det med doktorn? Jag satt hela avsnittet och sa till sambon att jag känner igen honom så in i...men kommer liksom inte på om han är lik någon (vem i sådan fall?) eller om det är något annat.
Det var verkligen extremt, kan fortfarande inte riktigt släppa det..
Jag trooooor sonen kan ha varit hos honom för flera år sen. Dock i en annan landsända. Sonen har ett mysko synfel.

Utseendet är ju lite ovanligt med det röda håret, ögonbrynen och så den där energin. Det kan ju inte krylla av snarlika personer :confused:
 
Jag har sett båda avsnitten nu! Jag är mest skeptisk till Tacoparet. Vet inte varför men de verkade stelast av alla på bröllopet. Men de kanske bara är såna?

Skogshuggarparet vekrar ha klickat direkt! Ska bli kul att se om det fortsätter så.

Kalles kaviarkillen stressar mig! Men sjuksköterskan verkar vara likadan så antingen klickar det eller så skär det sig totalt!
 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
29 748
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 374
Senast: Snurrfian
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 622
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp