Gilettereklamen

Vinur

Trådstartare
Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?

Kan tyvärr inte länka till den från telefonen.
 
Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?

Kan tyvärr inte länka till den från telefonen.
Har aldrig hört någon som är upprörd över den, är det något speciellt med den?
 
Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?

Kan tyvärr inte länka till den från telefonen.
Jag har bara sett positiv feedback :).
 
Varför är folk (män) så upprörda över den? Jag tyckte den var jättebra.
Den har massor av gillade på Youtube, men över dubbelt så många som inte gillar den. Varför? Handlar det bara om "inte alla män" eller finns det mer bakom?

Kan tyvärr inte länka till den från telefonen.
Den finns i feministtråden. Fantastisk. Om den kritiseras handlar det väl om att mansrollen inte får ifrågasättas.
 
Alltså:

7683311C-3680-43DE-BF22-5A5E1FE0F37E.jpeg


:laugh: :banghead:
 
Det jag har hört är problemet (från en man, alltså) att vita män är "skurkarna" i filmen och att de svarta är "hjältarna".
 
Jag har inte sett den förut men däremot läst mycket om den. Och nu när jag sett den så fattar jag inte hur den kan uppfattas på ett negativt sätt :confused: den visar ju också män som faktiskt tar ansvar och försöker förbättra saker - varför tar man inte åt sig det istället?
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 279
Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Fibusen
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 814
Senast: Twihard
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 270
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp