Gillamenyn saknar en typ av gillaknapp

Islandshästryttare

Trådstartare
Ibland saknar jag en sån här symbol i gillamenyn :d när nån publicerat något riktigt gott särskilt med foto. Nån mer än jag som saknar en sån?
 
Jag har länge funderat på om jag skulle lägga in en Ok eller avbockat reaktion, men varit lite tveksam hur användbar den är, Gilla kan kanske räcka?

Den skulle vara lite bra för oss moderatorer ibland då vi kan markera att vi läst och tagit del av något i rapporter m.m. Men vet inte hur nyttigt det är på forumet.

Vill försöka hålla ned antalet reaktioner men om det finns något som behövs och som inte kan lösas med befintliga är det bra om ni tipsar om vad ni tycker.
Jag lägger in min egen undran om ny reaktion också.

Finns det fler förslag?

Högst troligt är dock att jag inte lägger in någon ny reaktion om det inte dyker upp något nytt som inte fungerar alls med nuvarande och behövs både här och där i trådar.

Om något är gott kan man använda Gilla, precis som man använda Gilla istället för Ok.
 
Jag lägger in min egen undran om ny reaktion också.

Finns det fler förslag?

Högst troligt är dock att jag inte lägger in någon ny reaktion om det inte dyker upp något nytt som inte fungerar alls med nuvarande och behövs både här och där i trådar.

Om något är gott kan man använda Gilla, precis som man använda Gilla istället för Ok.
Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Och svarar ni allt eller med ett nytt gillande blir jag lite matt :)
 
Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Och svarar ni allt eller med ett nytt gillande blir jag lite matt :)
Jag gillade för att jag höll med om att det inte behövs något nytt och att man kan trycka "gilla" om något är gott eller bara som "ok". Ingenting att tillägga allså. :D
 
Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Och svarar ni allt eller med ett nytt gillande blir jag lite matt :)
Förlåt jag var tvungen 😆 Tycker den här tråden är så himla gullig bara!
Och tycker också att det räcker med de reaktionsalternativen vi har. Om något ser supergott ut skulle jag nog använda ett hjärta till och med, i alla fall om det var något med choklad i.
 
Jag lägger in min egen undran om ny reaktion också.

Finns det fler förslag?

Högst troligt är dock att jag inte lägger in någon ny reaktion om det inte dyker upp något nytt som inte fungerar alls med nuvarande och behövs både här och där i trådar.

Om något är gott kan man använda Gilla, precis som man använda Gilla istället för Ok.
Det behövs inga fler reaktioner. Man kan ju citera inlägget och använda smileys. —> :d:down::nailbiting:
 
Jag har nog redan skrivit detta men jag saknar denna reaktionen: :love:
Motivationen är att det är ett djurforum där gulliga djur är ett av de återkommande huvudteman som finns. Och ingen av de andra reaktionerna passar riktigt för att uttrycka detta. Hjärtat känns som en helt annan grej.
 
Helst hade jag velat slippa reaktionerna helt och hållet! Tycker det var bättre förr när man slapp sånt på forum. Men jag förstår ju att det enda rimliga är att acceptera läget. Det är inte bukefalos det är fel på, det är världen.
 
Jag har nog redan skrivit detta men jag saknar denna reaktionen: :love:
Motivationen är att det är ett djurforum där gulliga djur är ett av de återkommande huvudteman som finns. Och ingen av de andra reaktionerna passar riktigt för att uttrycka detta. Hjärtat känns som en helt annan grej.

Det är enda symbolen jag ens lite saknar! Men klarar mig utan den också. Jag känner att allt jag vill göra en symbol för täcks in, använder hjärtat till mycket både här och på fb.
 
Jag saknar en kram- eller omtankesmiley. Det känns så avigt att klicka gilla eller hjärta när nån har det tungt eller har råkat ut för något hemskt och man inte har något vettigt att skriva men vill visa omtanke.
 
Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Och svarar ni allt eller med ett nytt gillande blir jag lite matt :)

Jag känner ju så här, varför vill man krama god mat eller ge omtanke... För mig känns det lite udda att exempelvis krama en vildsvinstoast eller riktigt god oxfile med bea... Det känns lite kladdigt för mig. Då skulle jag nog hellre använda :d-smileyn...

:) Jag hoppas att det var tydligt nog förklarat.
 
Jag saknar en kram- eller omtankesmiley. Det känns så avigt att klicka gilla eller hjärta när nån har det tungt eller har råkat ut för något hemskt och man inte har något vettigt att skriva men vill visa omtanke.
Jag tycker nog att hjärta är alldeles utmärkt om man vill visa omtanke. Annars får man skriva ett inlägg.

Tycker även att gilla är utmärkt för maträtter. Ogillar man får man förklara sig bättre i ett inlägg, likadant om gilla inte räcker till, tycker jag.

Tycker det verkar som de flesta är ganska nöjda med hur det ser ut nu och ser just nu ingen anledning till att andra något.
 
Nu saknas det faktiskt en på riktigt: Hjärtat har försvunnit från vissa inlägg/trådar.
Kan du länka till ett sådant inlägg, så vi kan se om det är något generellt eller något enbart du råkar ut för?

Om någon annan har liknande problem får ni gärna länka samt tala om vad ni surfar från, vilken webbläsare och vilken plattform.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
436
Senast: tessan.g
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 478
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp