Gillar du koriander?

Gillar du koriander?

  • Ja

    Röster: 122 57,8%
  • Nej

    Röster: 89 42,2%

  • Antal omröstningsdeltagare
    211
  • Omröstning stängd .
Avskyr bland det gräsligaste som finns. Visste inte att jag avskyr koriander. Odlade i trädgården, tog sig bra. Stank så vedervärdigt i hela trädgården så jag var tvungen att dra upp varenda planta och slänga. Så nej, gillar inte!!
 
Nej egentligen tror jag inte att jag gillar den speciellt mycket men jag äter den ändå eftersom min särbo har den ofta i mat.
Har funderat ett tag på om jag kanske kan vänja mig vid den till slut.
 
Åh, jag älskar koriander! Försökte odla själv från frö, men smaken var inte alls lika intensiv som köpe-koriandern, jag blev så besviken. Till sommaren ska jag spara plantorna från affären och försöka driva dem vidare istället.

Underbara koriandern/cilantron!
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Mat Tänkte köpa en Paradis idag men kollade på baksidan och såg ca 2 praliner som jag gillar, resten var konstiga smakblandningar. Nån hade...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 733
Senast: Calmiche
·
Mat Detta übersvenska fenomen är ju en klassiker. Jag har aldrig riktigt lyckats få det till något återkommande men jag tänker att halva...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 924
Senast: Account
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
483
Senast: startpompe
·
Kultur Jag gillar visor. Det är nog min favoritgenre vad gäller musik. Av flera anledningar, men kanske främst att det ofta är en riktig...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 926
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vem hjälper hjälparen?
  • Trött och arg
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp