Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Gillar inte lila.

Gabbi

Trådstartare
Har köpt min papppas dator. Allt är bra förutom att mailprogrammet och explorer är LILA!!! Listen längst upp där det står "arkiv" och "redigera" och "adress" osv är mörkt lila! Man ser ju inte vad det står. Står skärmen i minsta vinkel blir alllt svart. Hur ändrar man detta, om det ens går?

Gabbi

Trådstartare
Sv: Gillar inte lila.

Nej. Det är inte det tyvärr. Det ändrar skrivbordet, pop-ups och dyl, men inte färgen överst i explorer och i mailprogrammmet. Tack iallafall.

Sv: Gillar inte lila.

Jodå, visst är det där. Klicka på avancerat så kan man ändra färg på precis vadsomhelst, inklusive menyraden i program.

/Erica

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5523 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
14 697
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 937
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
13 101
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
1 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021