Gilmore Girls

MCP

Trådstartare
Känner mig som en tonårsflicka, fånigt förväntansfull, men snart är det den första Juli, dagen då det första nya Gilmore Girls avsnittet visas på netflix.
Jag hoppas barar att jag inte har för höga förväntningar :nailbiting:

Så, finns det här några andra GG fans? Vad har ni för förväntningar på de nya avsnitten? Vad hoppas ni på att få se? :)
 
Känner mig som en tonårsflicka, fånigt förväntansfull, men snart är det den första Juli, dagen då det första nya Gilmore Girls avsnittet visas på netflix.
Jag hoppas barar att jag inte har för höga förväntningar :nailbiting:

Så, finns det här några andra GG fans? Vad har ni för förväntningar på de nya avsnitten? Vad hoppas ni på att få se? :)
Oj, hade jag helt missat. Sänder dom alla avsnitten på en gång eller bara ett i taget tro? Jag har väldigt höga förväntningar.
 
@Grazing
Jag hade lckså missat det, tills jag såg en "trailer" på fb om det. Trodde det skulle komma först under 2017 någon gång jag. Jag är inte helt säker på hur avsnitten kommer att sändas, men som jag förstått det så är det väl fyra avsnitt á 90 minuter, och personligen hoppas jag nog lite på att de sänder ett i taget, så man får suga på karamellen lite :p
Om jag har fattat det rätt så har Amy Sherman-Palladino varit med och skrivit dessa avsnitt, så det bådar ju gott :up:
 
Är det inte bara alla gamla avsnitt som släpps på Netflix på fredag?
Som jag förstod det så är de inte klara med de nya avsnitten än.

Jag är iaf väldigt peppad på alla gamla avsnitt, har nog inte sett alla från början!
 
Jo det är alla gamla avsnitt som släpps, inget nytt.
 
Jo det är alla gamla avsnitt som släpps, inget nytt.
:up: Då behöver jag inte skaffa netflix än åtminstone! :D Även om jag skulle vilja se om avsnitten också... :angel:
@MCP Jag blir alltid lite orolig att de inte ska lyckas få till det lika bra när de tar upp en serie så långt efteråt, men det skulle vara kul att veta hur det har utvecklats! :D
 
Jo det är alla gamla avsnitt som släpps, inget nytt.
Nej men, herregud vad jag känner mig dum nu :o har bara tagit för givet att de gamla funnits på NF redan så trodde att det var de nya. (Har alla gamla på dvd så har inte brytt mig om att kolla efter dem heller på NF)
Tyckte nog det var lite snabbt, men tänkte att kanske de släpper avsnitten vartefter de blir färdiga.

Nåväl, vi får vänta ännu en stund... men oavsett så kan vi lufta våra förväntningar :D
 
@Snurrfian
Jaa, jag är också väldigt fundersam på hur de ska lyckas "fylla i" luckorna efter så många år. Och hur de gjort med Richard Gilmores karaktär, jag hoppas att de inte försökt hitta någon annan som "stand in", såvida de inte hittat en riktigt värdig ersättare förstås (är lite tudelad i detta fall)
 
@Snurrfian
Jaa, jag är också väldigt fundersam på hur de ska lyckas "fylla i" luckorna efter så många år. Och hur de gjort med Richard Gilmores karaktär, jag hoppas att de inte försökt hitta någon annan som "stand in", såvida de inte hittat en riktigt värdig ersättare förstås (är lite tudelad i detta fall)
I och för sig så skulle det nog vara intressant att se hur Emily lär sig att klara sig själv och kanske skaffar sig nya relationer. Så jag tror att de nog får för på Richard i den nya serien.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
@Snurrfian
Jag är nog lite in på samma linje som du i detta fall jag också.
Jag minns bara det rörande ögonblicket när Richard hade hamnat på sjukhus, och Emily blev "arg" på honom och sa åt honom att hon måste få vara den som "få gå först".
 
Här är en till som insett att hon måste skaffa Netflix så småningom :D

Har löjligt höga förväntningar, vilket inte bådar gott :p Men det ska bli så roligt med fler avsnitt skrivna av ASP. Gilmore girls slutade ju på "fel" sätt sist.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Jösses. Det var en serie jag gillade en gång i tiden... Men har inte tänkt så mycket på den sedan dess, och nu undrar jag om den verkligen är något som tjänar på att ses om? :crazy:
En del minnen gör sig verkligen bäst som minnen... :angel:
 
@Snurrfian
Jaa, jag är också väldigt fundersam på hur de ska lyckas "fylla i" luckorna efter så många år. Och hur de gjort med Richard Gilmores karaktär, jag hoppas att de inte försökt hitta någon annan som "stand in", såvida de inte hittat en riktigt värdig ersättare förstås (är lite tudelad i detta fall)

Jag har läst att jag hittat kring nya Gilmore Girls, Emily är änka i de nya avsnitten. Känns helt rätt för mig.

Ingen fantast som fastnat för Bunheads?

Jag! Bunheads var ju helt fantastisk. Synd att det inte blev mer :cry:
 
Jag har nyss börjat titta på Gilmore Girls - eller ja, jag har sett fram till typ två tredjedelar av andra säsongen. Varför var det ingen som sa till mig att titta tidigare? ;) Älskar!
 
Åh vad roligt med nya avsnitt så småningom. Om jag får tid kan jag tänka mig att se om de gamla avsnitten, älskade verkligen serien, men undrar om jag skulle tycka att det är lika bra fortfarande.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Jag blev sugen på att se om Gilmore Girls förra året när jag plöjde lite Supernatural (SJUKT rörigt när Dean plötsligt inte är Dean längre för någon annan är det :cautious: ) men det har inte blivit av... Kanske dags att ta tag i det! Gillade ju serien förr, dessutom finns det nog avsnitt jag inte har sett.
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Jag kan ju självklart inte lova något, men jag tror nog att ni som gillat serien förut, skulle gilla den idag också, det är i allafall värt ett försök :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 577
Senast: Habina
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 626
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 466
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp