Gimmie's sju små valpar...

pumah

Trådstartare
... föddes i måndags, en gäng mycket pigga filurer;) Det blev fyra killar och tre tjejer!

Här är valparna två dygn gamla...
17mars2010_valpar_dygn2%20020.JPG
 
Sv: Gimmie's sju små valpar...

åh va gulliga :love: nej nu får ja lov o skaffa mig en valp igen tror ja ;)
 
Sv: Gimmie's sju små valpar...

Grattis! Jag hoppas du uppdaterar med fler bilder vartefter de växer? :) Inget är så sött som goldenvalpar.... (lite partisk ja)
 
Sv: Gimmie's sju små valpar...

Gud vad mysigt! De är ju så underbart söta när de är små! Grattis till sådana underbaringar!

Jag är jätteavis...:D
 
Sv: Gimmie's sju små valpar...

Pupparna är 8 dygn gamla idag...
23mars2010_valpar_8dygn%20001.JPG


Än så länge har inte mycket annat hänt än att de har blivit tjockare;) Men om några dagar öppnar de ögonen och då blir det fart i lådan!
 
Sv: Gimmie's sju små valpar...

Min sambo har förbjudit mig att titta på valpbilder, han är rädd att jag kommer fylla hela hemmet med hundar. Tur att han inte är hemma :devil:
 
Sv: Gimmie's sju små valpar...

Aw.. Man blir ju mer och mer sugen på en golden nu! Kanske jag snor en av dina om dom blir lika snygga som mamma :love:
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag tog över en hankanin, tog den till veterinären för kastrering, veterinären sa att han redan var kastrerad, köpte två honor…NU är han...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: fejt
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
26 175
Senast: ptr
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 205
Hundavel & Ras Jag har ju haft en rätt jobbig höst vinter med årets sista kull som blev chockartat stor. (11 på en liten Amristik) 6 var över 100 gram...
33 34 35
Svar
684
· Visningar
31 809
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp