Gjorde jag ett fynd ?

Mynta2

Trådstartare
Jag har köpt en kattbur på nätet för 200:-. En Atlas 30. Den är ta mig tusan så stor att min valp får plats i den utan större problem. Ska ha den till att frakta mina 2, rätt småväxta katter i...ingen valp med andra ord ;). Välvårdad och hemskt fin samt en vattenkopp följde med. Var det shysst pris ? Har dålig koll på priser.
 
Sv: Gjorde jag ett fynd ?

Kommer inte ihåg vad min Atlas30 kostade... På RosaHuset kostar iaf Atlas30 349:- Så det verkar vara okej. Vattenkoppen följer jämt med nya burar. Iaf dom jag sett.

Jag gav bort min Atlas30 och köpte en Gulliver 2 istället. Ska köpa en till tror jag, vågar inte ha båda i samma. Valde Gulliver för att dom har en bättre låsanordning på sin metalldörr.
 
Senast ändrad:
Sv: Gjorde jag ett fynd ?

Jag fyndade då ;)...Fast antar du har rätt med låsanordningen..Ena låsgrejjen var lite slapp...Fast det funkar helt ok.
 
Sv: Gjorde jag ett fynd ?

Ja, dom är okej. Tycker dom är lite jobbiga. Men jag har ju en katt som man inte alltid kan stoppa in fingrarna till, så därför valde jag en bur med låset på utsidan. Annars hade Atlasen funkat bra.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 736
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 692
Senast: Calmiche
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 058
Senast: skuggi
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 777
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp