Bukefalos 28 år!

Gjort om sidan IGEN!

Skitsnyggt :love: Fast den förra versionen var snygg den med :)

Scrollern har inte samma "track-färg" som bakgrunden, ska det vara så?
 
Det står "Kreles - En levnde sagohäst!" högst upp.. Ska väl vara levande? ;)

Oerhört fin sida annars! Tittade inte överallt men såg inga uppenbara fel (Jag är dålig på det, så jag kan säkert ha missat nåt..).

Och jag bara älskar Kreles :love:
 
Tack :bow:

Jo, jag vet att det inte är riktigt samma, orkade inte ändra det igår, ska göra det såsmåningom.
 
Jag har 1024*768 och det blir lite trångt för rubriken. Bla g syns inte hela och Kreles ligger precis på gränsen.
Jag kan ju dra ner ramkanten, men det känns onödigt.
Annars har jag inget att klaga på än så länge!
 
Jag har samma upplösning som du, och för mig är det inte trångt. Har du någon extra rad nedenför arkiv osv, bakåt osv och adressraderna?
 
Ok, är kanske nåt konstigt med min dator då...
På en av våra andra datorer (med 1280*1024) så tycker jag det ser fult ut eftersom Kreles står högt upp och sen är det stort mellanrum tills "innehållet" kommer...
Men jag blir väl aldrig nöjd! ;)
 
Kör 1152x864 och den såg kanon ut. :bow:

Ett litet tips till alla er som bygger sidor, idag så har över 80% av alla som har datorer 1024x768 eller större.
 
Snyggt, snyggt. :)
Har inte läst igenom tråden så någon kanske redan har påpekat det, men som det är nu är det vita "streck" mellan ramarna. Men det kanske ska vara så? :/
Annars har jag bara positiva saker att säga. :)
 
Det var inte riktigt meningen... men ärligt talat fick jag inte bort dem :o Men nu tycker jag de är riktigt snygga, de blir en detalj att störa sig på ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För två veckor sedan var jag hos frisören för att slinga min utväxt, och betalade en hutlös summa för detta. Jag tycker att de har gjort...
2
Svar
21
· Visningar
1 369
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Red två lektioner efter varandra igår och i natt fick jag så ont i kroppen att jag knappt kunde ligga på mage i sängen (min...
Svar
9
· Visningar
827
Senast: fejko
·
Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 626
Senast: manda
·
Kropp & Själ Igår var jag ute från 6 - ca 14. Det var inte alls supersoligt, utan lite sol, men solkrämsjunkie som jag är smorde jag mig i ansiktet...
2
Svar
30
· Visningar
1 610
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp