glad (och lite stolt)

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
Allt händer tydligen på en gång :idea: Min bebis har börjat gå :banana: Hon har fått sina 3 första tänder.....hon kan gå på "potta"........hon kan sova i eget rum dom första 6 timmarna. :bump:

Så nu måste jag nog hitta /köpa några gulliga skor.
 
Sv: glad (och lite stolt)

Visst är det kul när det händer en massa saker och samtidigt lite sorgligt när man inser att de (och en själv) blir äldre... ;) Hela tiden kommer det nya saker de lär sig att behärska, våran tjej har nu tvärt bestämt sig för att någon hjälp med att få på sig kläder vill hon inte ha... Vilket gör att det kan ta väldigt långt tid ibland.... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 731
Senast: Madalitso
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Viva
·
Hästvård Jag vet att man inte ska spekulera men i väntan på veterinärtid kan jag inte göra annat 🫣 Hästen blev i princip blockhalt vänsterbak...
Svar
13
· Visningar
950
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 211
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp