wtf

Trådstartare
min hund har ÄNTLIGEN fått sina kulor! efter 6 mån :)
alla trodde ju att dom inte skulle ramla ner (vet. + privatpersoner) men tji fick dom.
nu är det ju bara att ge faen i att pilla, vill inte riskera att dom åker upp igen...
kanske det blir en utställnings hund av lill killen :d
 
Sv: *glad*

Grattis! Jättekul när det går som det skall, och inte som det brukar.

Som lite kuriosa kan jag tala om att en kompis till mig köpte en krypto hane för halva priset (jag har för mig att han hade passerat 5 månader då). 14 dagar efter köpet hade han bägge stenarna i påsen, och blev sedemera både INTUCH & NORDUCH. Gissa om hans uppfödare har grämt sig.........

Mvh,
Duvan
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 420
Senast: tanten
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
577
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp