Status
Stängd för vidare inlägg.
C

chicasweep

Kan inte hålla tyst längre, ska också bli mamma :bump:
Vi var på ultraljud idag, hela 39mm stort :D
Allt känns bra, men samtidigt något skrämmande på något sätt.....det är ju en helt ny erfarenhet...

// en glad och nervös Angela
 
Sv: Glad!

Grattis! :bump:
Det är väl lika bra att jag oxå klämmer ur mig att jag ska få en till... Äntligen blev jag gravid och jag har knappt vågat hoppas men det verkar som den tänker stanna kvar! ;) Bf 16 juli så det långt kvar men det är roligt ialla fall! Det enda som är lite "dumnt" är att elin föddes 22 juli... Men om den gravidten ska upprepas så kommer den här inte att födas förrens framme i augusti... ;)
 
Sv: Glad!

Grattis båda två! :bump:

Jag ska på första ultraljudet på onsdag och jag lovar att min bäbis är större än 39 mm ;)

M.
 
Sv: Glad!

Grattis till er allihop! :bow:

Skrämmande är det verkligen, och stort börjar det kännas i magen :p
Jag är i 6:e månaden och det bökas på ganska bra i magen nu :love:
 
Sv: Glad!

Grattis till er bägge! Jag har också BF i juli, 12 närmare bestämt, men vi får väl se vad det blir när vi varit på UL. Ska det följa första så lär det bli en juni bebis, men det finns det ju inga belägg för att det ska bli så.
 
Sv: Glad!

Det låter som om det kommer att vara hårt tryck på Buke under juli för att få veta om alla bebisar är födda... ;) Vi får väl för varna gunnar så att han är beredd!
 
Sv: Glad!

Grattis! :bump: Vet precis hur du känner det, väntar vårt första barn beräknat till 3 maj, och först nu har det börjat smälta in, svårt att låta bli när det har börjat hoppa runder i magen varje dag! :rofl:
 
Sv: Glad!

Grattis alla med väntande magar :)

Jag har BF 27 februari, 61 dagar kvar...

Men efter att ha fött första 2½ vecka över tiden, nästa 4 veckor före och sista 2 dagar före BF så kan jag inte annat än vänta och se när den här behagar dyka upp ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
938
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
706
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: enough
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 492
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Semester.
  • Glassmaskin-Era bästa recept

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp