Glädje kan ge en SM-medalj

(Hallands Nyheter)
Spralliga Kajsa Rautenberg kan ta sin andra SM-medalj på två veckor när ponny-SM avgörs till helgen. Men det krävs att hon är glad när hon sätter sig på hästen Doryella i dagens kvaltävling, annars ställer Doryella in skorna.
- Hon känner av mitt humör eftersom vi ridit ihop så länge och därför är det viktigt att jag är glad när jag tävlar. Och jag brukar vara glad, skrattar Kajsa.

http://www.hn.se/a_n2_standard.php?id=121080&avdelning_1=115&avdelning_2=235&&avdelning_2=235
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (HN) Falkenbergsortens talangfulla tjejer blev trea i lag-SM i ponnydressyr, men med jämnare domarbedömning av Stockholms FK:s sista...
Svar
0
· Visningar
725
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hallands Nyheter) Ulrika Bidegård är tillbaka som tävlingsryttare och i helgen ställde hon upp med tre hästar i Falkenberg...
Svar
4
· Visningar
1 773
Senast: hoppbruden
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hallands Nyheter) Lagledaren Peder Hultbergs uttalanden upprör de utpekade "svikarna" i Varbergs Ridklubb. - Det hade kunnat skötas...
Svar
0
· Visningar
758
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hallands Nyheter) En man från Kungsbacka dömdes i januari till dagsböter. Nu väljer 43-åringen att överklaga till hovrätten. Brottet...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Zita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp