Glapp i laddsladden (dator)?

bettysmatte

Trådstartare
Något knep man kan testa, undrar jag, innan man skaffar ny sladd? Jag vet ju egentligen om det är laddsladden eller datorn som inte uppför sig. Jag har en Lenovo som väl har hunnit bli ett par år gammal nu. På sistone har den varit besvärlig med att använda med sladden. Man får vända och vrida på sladden innan den still slut visar att den laddar.... Vad tror ni? Ny laddsladd, eller kan jag göra något annat? Något som behöver rengöras kanske?
 
Något knep man kan testa, undrar jag, innan man skaffar ny sladd? Jag vet ju egentligen om det är laddsladden eller datorn som inte uppför sig. Jag har en Lenovo som väl har hunnit bli ett par år gammal nu. På sistone har den varit besvärlig med att använda med sladden. Man får vända och vrida på sladden innan den still slut visar att den laddar.... Vad tror ni? Ny laddsladd, eller kan jag göra något annat? Något som behöver rengöras kanske?

När min laptop (för några laptopar sedan) började vara så så var det glapp i datorn vilket ledde till ny dator. Jag är livrädd för glappande elsaker så jag hade varit väldigt försiktig med den.
 
När min laptop (för några laptopar sedan) började vara så så var det glapp i datorn vilket ledde till ny dator. Jag är livrädd för glappande elsaker så jag hade varit väldigt försiktig med den.
Åh, nej... :( Hoppas verkligen inte att det är så för mig för jag är inte alls redo för en ny dator igen....
 
Något knep man kan testa, undrar jag, innan man skaffar ny sladd? Jag vet ju egentligen om det är laddsladden eller datorn som inte uppför sig. Jag har en Lenovo som väl har hunnit bli ett par år gammal nu. På sistone har den varit besvärlig med att använda med sladden. Man får vända och vrida på sladden innan den still slut visar att den laddar.... Vad tror ni? Ny laddsladd, eller kan jag göra något annat? Något som behöver rengöras kanske?
Prova med ny laddsladd först. Min gubbe har behövt byta laddsladd på sin och den funkar som om den vore ny igen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
780
Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: SkorpSmulan
·
IT & mobiler Jag är i akut behov av att köpa en ny dator då den jag har är gammal och inte helt stabil. Egentligen borde vilken enkel skitdator som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 449
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 203
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp