Glappande A-tangent

Araminta

Trådstartare
och jag håller på o bli tokig, sitter och jobbar med en rapport och får gå tilbaka i varje mening för att sätta in tappade a:n.

Finns nån lösning som inte innebär ett nytt tangentbord?
 
Sv: Glappande A-tangent

Håll upp och ner, ruska och skaka och se om det ramlar iväg nåt skräp som sitter under? (Kanske inte lämpligt hanterande om det sitter på en laptop.)

Testa och se om det är vissa vinklar som är skeva, och lär dig vilken vinkel som funkar?

Men ja, nytt tangentbord är nog enklast i längden, och behöver förstås inte vara svindyrt, finns tangentbord för runt hundralappen om man letar och inte vill ha det snoffsigaste.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
834
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 723
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
753
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 276
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp