glaskopp för värmeljus

Jag provade för rätt länge sedan och de brann dåligt och kopparna gick sönder. Kollar du omdömena så verkar det inte ha blivit bättre.
 
Helt värdelösa, jag kastade mina till slut. De läckte och brann inte ut ordentligt.
Aha, det kanske är därför jag inte hittar dem på hyllorna och de är slut när jag söker på "leta i butik" nära mig.
Lika bra det då.

De har aldrig tagit hem fler för de fick så mycket klagomål...? typ....?
 
Aha, det kanske är därför jag inte hittar dem på hyllorna och de är slut när jag söker på "leta i butik" nära mig.
Lika bra det då.

De har aldrig tagit hem fler för de fick så mycket klagomål...? typ....?

Det skulle inte förvåna mig. Idén är ju jättebra men utförandet kasst.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har under ett par år - varje gång det blir sommar med ljusa kvällar och morgnar - funderat på att skaffa mig en sovmask för att...
2
Svar
24
· Visningar
2 908
Utrustning Har en vallak som aldrig har varit särskilt glad för bett.:( Och vi har provat alla möjliga tänkbara bett och kombinationer med...
Svar
5
· Visningar
1 761
Senast: mily
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 551
Senast: alazzi
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 581
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp