glaskopp för värmeljus

Jag provade för rätt länge sedan och de brann dåligt och kopparna gick sönder. Kollar du omdömena så verkar det inte ha blivit bättre.
 
Helt värdelösa, jag kastade mina till slut. De läckte och brann inte ut ordentligt.
Aha, det kanske är därför jag inte hittar dem på hyllorna och de är slut när jag söker på "leta i butik" nära mig.
Lika bra det då.

De har aldrig tagit hem fler för de fick så mycket klagomål...? typ....?
 
Aha, det kanske är därför jag inte hittar dem på hyllorna och de är slut när jag söker på "leta i butik" nära mig.
Lika bra det då.

De har aldrig tagit hem fler för de fick så mycket klagomål...? typ....?

Det skulle inte förvåna mig. Idén är ju jättebra men utförandet kasst.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 052
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 800
Senast: jemeni
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 443
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp