Bukefalos 28 år!

Globendressyren!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fiorano

Trådstartare
Imorgon fm drar WC-dressyren igång med ett väldigt svenskt startfält. Vilka ser ni fram mot att se, vem vinner och vem red bäst? Allt i denna tråden!

Börjar med bilder på Jennie Larsson nya kürfrack-hit eller miss? Eftersom jag är konservativ kan ni nog gissa vad jag tycker:D.
 
Sv: Globendressyren!

:wtf::yuck::crazy:

extremt ful!
Jag tycker inte om dragkedjor.
Jag tycker inte om läderlooken
Jag tycker inte om de quiltade/raniga områdena på axlarna
 
Sv: Globendressyren!

Den är ju extremt ful och illasittande.. michelin-gubbe känsla på ärmarna.. nog för att jag är för att ha lite mer moderna frackar men den här var ju bara ful.
 
Sv: Globendressyren!

Jag var där idag och såg fracken live. Först tyckte jag den var förkräcklig, Alien inspirerad och futuristisk.

Sedan tyckte jag den var rätt cool.:)
 
Sv: Globendressyren!

Jag kan tycka att designen är lite fräck och nytänkande, men den har oerhört dålig passform och är riktigt kasst skräddad vilket förstör hela intrycket. Dålig reklam för företaget som sytt den!
 
Sv: Globendressyren!

Jag tycker den var cool! Dressyren kan behöva lite mer rock n roll :D sen tycker jag om att fler och fler rider med hjälm, ser mycket bättre ut än de där hattarna enligt mig :)

Sen en fråga från en som är rookie på det här med att följa de större dressyrtävlingarna, men är det alltid så stelt på ärevarven? Var där idag och reagerade på att hela gänget travade ärevarvet i samlad trav. Why?
 
Sv: Globendressyren!

Tanken var väl att de skulle gå åt varsit håll, men iom att Jennies häst vägrade och följde efter de andra på långsidan så blev det ju stört i leden och hennes led förljde med, fast det såg ut som även de hästarna inte ville gå åt vänster.

Jag blev besviken att inte vinnarna drog varsit varv i galopp efteråt när de andra gått ut.

Då var det med fart i tölttävlingen.:D
 
Sv: Globendressyren!

Jo men det var ju likadant i champion of the winners, var ju bara dansken som tog ett par varv i galopp :D
 
Sv: Globendressyren!

Jag var där idag och såg fracken live. Först tyckte jag den var förkräcklig, Alien inspirerad och futuristisk.

Sedan tyckte jag den var rätt cool.:)

Instämmer, hade exakt samma intryck. Förfärlig när hon red, men nu i efterhand har man väl vant sig lite ;)
 
Sv: Globendressyren!

Här är alla sändningstider:):

Lördag:
11.30 - 14.00 SVT Play Världscupen i dressyr, Grand Prix
15.30 - 17.00 SVT Play Familjematiné
19.00 - 20.45 SVT Play Internationell hoppning Top 10 Final
22.30 - 23.30 SVT1 Sammandrag Internationell hoppning Top 10 final

Söndag 1/12
10.45 - 11.45 SVT Play Internationell hoppning, Stockholm Grand Prix
13.15 - 16.00 SVT Play Världscupen i dressyr, Kür
14.15 - 15.15 SVT1 Sammandrag Internationell hoppning Stockholm Grand Prix
15.30 - 17.55 SVT1 Sammandrag Världscupen i dressyr, Kür
19.00 - 19.50 SVT Play Världscupen i fyrspann
 
Sv: Globendressyren!

Jag ska dit med en kompis på söndag o titta på kuren samt se om jag hittar något roligt att shoppa i anexet.
Ser fram emot en mysig och inspirerande eftermiddag.

Jennies frack har jag bara sett på bild men jag tycker hon är cool som vågar prova något annat.:)
 
Sv: Globendressyren!

Jag gillade inte ärmarna. Hade den varit mer välsydd hade den tilltalat mig mer i övrigt dock. Men jag gillar ju skinnpaj-look också. Roligt med lite nytänk även om jag gillar det klassiska också :)
 
Sv: Globendressyren!

Oj vilken härlig ritt av Tinne! 9or på bla. piaffer, lösgjordhet och ryttaren.

Ett litet sidospår, men snälla kan de inte byta musik??? Samma låtar år efter år efter ÅR! :wtf: Jag gillar också Crosses med Jose Gonzalez men kom igeeen! Ryttarna kan väl få önska musik som tex. i Flyinge?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 985
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 654
Senast: IngelaH
·
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
29 240
Senast: Artline
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 746
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp