Globustäcke, recension?

Harbor

Trådstartare
Ponnyn som går på lösdrift behöver ett utetäcke och funderar på om dessa täcken skulle vara smarta? Man ser ju liksom var den är i mörkret.
Har aldrig köpt Globus förut då jag är Horsewarefan normalt, men nån som har erfarenhet och har testat dessa?

FDF1E884-4498-4D93-9F34-CDF0DD052910.jpeg
 
Jag har haft ett sånt men det är ju bara gult tyg och täcken blir ofta skitiga. Bättre med reflex om du vill kunna se hästen i mörkret.
Jag gillade täcket iallafall. Det satt bra på hästen och var hållbart.
 
Jag har haft ett sånt men det är ju bara gult tyg och täcken blir ofta skitiga. Bättre med reflex om du vill kunna se hästen i mörkret.
Jag gillade täcket iallafall. Det satt bra på hästen och var hållbart.
Ja reflex var det jag ville ha. Fattade också sen att detta inte var reflex. HUr är de i storleksrna jämfört med Horseware?
 
HW har ju många täcken med reflexer på, om du inte vill byta märke. Både de med reflexer fram + bak och så de med insydda längsgående reflexer på hela täcket.
 
HW har ju många täcken med reflexer på, om du inte vill byta märke. Både de med reflexer fram + bak och så de med insydda längsgående reflexer på hela täcket.
Jag skippade globusen, ingen affär hade rätt storlek inne. Beställde istället ett Rhino och ett Amigo från Horze med bra rabatt. Då vet man vad man får❤️
 

Liknande trådar

Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 180
Senast: TinyWiny
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 078
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: Petronilla
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 738
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp