Glukosamin och Djävuls klorot samtidigt???

S

saltakatten

Kan man ge det samtidigt? :confused: Tänkte nämlingen börja med det senare, men min häst får redan glukosamin. Tänkte att det kanske inte var så bra eftersom de är till för ungefär samma grej och då kanske det blir lite för mycket av det goda.
 
Enklast skulle kunna vara att ge antingen, Butelss eller cortaflex det senare kostar lite mer. Men i gengäld innehåller den bägge typer av ingredienser, och man behöver alltså inte blanda och riskera en kollision.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag funderade på att skicka min unghäst på vila/bete nästa sommar. Frågan är bara är detta en bra idé? Jag tänkte nämligen bara ”skicka”...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
682
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: mily
·
Foder & Strö Jag hamnade i en INTÄRNÄTT-diskussion på en annan (amerikansk) sajt om faran med att ge hästar hela äpplen och morötter! Tydligen kan...
2
Svar
33
· Visningar
2 776
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp