Gnälltråd

Sonic76

Trådstartare
Skapar den här för att slippa gnälla i vad gör vi tråden.
Sitter ju hemma med covid och varje gång jag börjar känna mig pigg så pang kommer febern, värken och rosslet tillbaka.
Jag som räknar med att jobba på måndag men tror nog att det tyvärr blir fler dagar hemma än så.
Vilket är illa för jag orkar inte fixa mat, jag har snart inga pengar kvar och be andra att handla gör ju att jag inte riktigt kan välja vad som handlas.
Så nu måste jag bli frisk snart
 
Hade kommit över med en lunchlåda om du bara hade bott i närheten.
Nedrans frustrerande att tro det bättrar sig men sedan svänger tillbaka sådär. :(
 
Tur jag har några modifast kvar
Har inget smaksinne så smaken har mindre betydelse, men jag måste ju få I mig nåt
 
Har lyckats få I mig en fattig riddare
När jag lagade dem igår mådde jag för illa för att kunna äte dem
Men idag fick jag i mig en
 
Har ont i ärret jag fick efter skentur med häst och vagn 2014.

Det brukar inte göra ont men det började igår. Funderar på om jag samlar vätska så det spänner i huden eller nåt 😬
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 909
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp