Bukefalos 28 år!

gnalltrad.. j-kla knasnotter!

Bewildered

Trådstartare
Jag blir TOKIG!!!!!!

J'vla schaferavlande amerikaner som inte kan sluta forsoka uppfostra mig och behandlar mig som mindre vetande.....

Dagens "godmorgon" var en lank till en engelsk beskrivning av ett svenskt MH-test.. "Have you seen this?" Well OF COURSE jag VAXTE UPP DAR! Klart jag vet vad ett MH ar och det ar En av de skaer jag letat efter har over, nagon motsvarighet.. men nar -jag- namnt det sa har jag varit en "idiot". :cool:

Och ipo.. det kan man inte trana utan att vara Medlem i en schyttzhund club, med matchande overaller. Och sa -maste- man ju, givetvis, kora ner till STATERNA for att gora det. Och herregudjissesochhjalp - min hund har den canadensiska motsvarigheten till brukslinjer.. men Dom kanner ju inte amerikanerna till, sa det ar ju bara "skit".. (for att han inte ar en rakrovad utstallningschampion avlad fjant)

..och vad da oroa sig for att hunden skall overreagera vid skott? Varfor ska man vara glad over preydrive och sparvilja? Det spelar ju ingen roll.... "Va, vadda personsok? Vad ska du med det till?!"

Jag blir KNAPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:

Och att bara Tanka tanken pa att (om hunden visar att han duger) faktiskt ta en kull om fem ar efter att han ar "Fardig" och genomgatt mentaltester, rontgats o f'nohansmoster... det gaaaar ju inte. Fast det ar helt ok att avla pa "superduperlinjer" som inte ar testade o.h.t.

*gar morrande och muttrande och gor mer kaffe*
 
Sv: gnalltrad.. j-kla knasnotter!

..det har jag gjort... men det gar in genom Ena orat.. o ut genom andra. :rofl:

faaaaar man sla folk i huvet med en 2x4? lol
 
Sv: gnalltrad.. j-kla knasnotter!

LOL underbart!!!!! Aldrig fel med theme songs!!

o en sledgehammer hade inte varit helt fel alla ganger! hahahahahahahaaaaaaaa
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 081
Senast: Corminta
·
Gravid - 1år Jag och min pojkvan ska ha barn i januari. Det var ett noga overtankt beslut och vi ar mycket glada och forvantansfulla. Vi ar givetvis...
2
Svar
22
· Visningar
2 848
Senast: Mirre
·
  • Låst
Övr. Barn Slakten AR varst. I sondags tog gubben bada tjejerna sa jag fick en dag till mig sjalv (avnjots btw i tradgarden och pa solstolen)...
Svar
16
· Visningar
1 508
Senast: Jillybean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp