"Gocciadoro frikänd – då har nedmonteringen av svensk travsport påbörjats"

"Hur kan någon eller några (läs överdomstolen) gå emot ST:s dom, ställa sig på Gocciadoros sida och så tydligt visa att hästar inte betyder något för dem? De struntar i djurskydd, sportmannamässigt uppträdande och alla våra värdegrunder", skriver veterinären Anders Ekfalk.
 
Läste Marjaana Alaviuhkolas svar. Någon som vill vara med på flosklerbingo?
Artikeln innehåller ord som: gemensamma värdegrund, rådgivande samtal, större genomlysning, man ska arbeta med dessa frågor lika metodiskt och öka trovärdigheten. Man ska analysera om den nuvarande strukturen är tidsenlig.

Jag kräks!
 
Läste Marjaana Alaviuhkolas svar. Någon som vill vara med på flosklerbingo?
Artikeln innehåller ord som: gemensamma värdegrund, rådgivande samtal, större genomlysning, man ska arbeta med dessa frågor lika metodiskt och öka trovärdigheten. Man ska analysera om den nuvarande strukturen är tidsenlig.

Jag kräks!
Så bedrövligt så det finns inte ord :mad:

Jag tror också att det här kan bli spiken i kistan. Travsporten som har haft både utövar och publikkproblem i så många år, tror dom att det här gör att folk strömmar till sporten?
Usch och fy!!!
 

Liknande trådar

G
Trav Det är en fråga som kommer titt-som-tätt och har aktualiserats sig extra mycket efter "Kalla Fakta" och "Kvällsöppet" och de...
Svar
3
· Visningar
2 491
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 204
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp