God förmiddag

En suverän natt, med god sömn :)

Jag har hunnit med både dusch o frukost och väntar nu på A. Idag ska det kunna bli upp emot 18 grader varmt, så idag blir det nog en lite längre utesväng.

Är man turistambassadör, både i sin yrkesroll och som fritidspolitiker, får man ligga i.
🙂
 

Jag var nog ute 2 timmar och jag kan säga så mycket att jag inte var ensam i parker, Wadköping och på stan. Det var massvis med folk, som var ute i det fina vädret.

På vägen hem, smet jag in på apoteket och fyllde på med Dimor Comp och Dimetikon.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fille kom 06.30, vi gick o lade oss igen. Jag och Minnie i sängen och Fille under köksbordet. Klockan nio, frukost och fylla...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 332
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
586
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 274
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp