God förmiddag

En suverän natt, med god sömn :)

Jag har hunnit med både dusch o frukost och väntar nu på A. Idag ska det kunna bli upp emot 18 grader varmt, så idag blir det nog en lite längre utesväng.

Är man turistambassadör, både i sin yrkesroll och som fritidspolitiker, får man ligga i.
🙂
 

Jag var nog ute 2 timmar och jag kan säga så mycket att jag inte var ensam i parker, Wadköping och på stan. Det var massvis med folk, som var ute i det fina vädret.

På vägen hem, smet jag in på apoteket och fyllde på med Dimor Comp och Dimetikon.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
786
  • Artikel
Dagbok Fille kom 06.30, vi gick o lade oss igen. Jag och Minnie i sängen och Fille under köksbordet. Klockan nio, frukost och fylla...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp