Bukefalos 28 år!

God Jul och Gott Nytt År

Armani__

Trådstartare
Tänkte vi skulle ha en sådan här tråd och visa våra fina julkort på barnen :idea: Vissa har ju redan slängt upp i andra trådar, men tänkte vi kunde ha en egen tråd för dem också!

Här kommer vårt bidrag på finaste Milton som vi har gjort julkort av.
God Jul och Gott Nytt År önskar Milton :D
November-10048omgjord.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Kul tråd :laugh:

Nu har jag trippelpostat samma bild så nu blir jag väl utslängd ifrån forumet snart :D:D

31911506.jpg
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Kl

Är det inga fler som tagit julfoton på barnen? Trodde det skulle vara betydligt fler, fast jag är kanske för tidig med denna tråd?!
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Åh jag skulle gärna :), men det är en praktisk omöjlighet att fota sonen sittandes/ståendes/liggandes lite juligt fint. Möjlighen kan man kanske skymta en tomteluva bakom jättefingret som petar på linsen. Eller så ser man den vita bollen på luvan medan resten av luvan och ungen försvunnit bakom en vägg. :cool:

Ni har i alla fall jättefina bilder alla tre! :love:
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Ta det lugnt, det fylls nog pa. Jag ska forsoka fa tummen loss och ta lite kort ikvall. Ska man hinna skicka dem ocksa??? ;)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Samma här, man kanske borde ta kort snart sa dom hinner komma fram till jul iar :)
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Sorry att jag tagit bort mitt julkort. Men kom på att hon som tagit kortet har copyright på bilden och bilden va inte vattenmärkt (eller vad man kallar det)
Misstänker att hon inte skulle bli så lycklig på mig om hon såg detta :o

Men jag återkommer när jag fått tillstånd alternativt tagit ett eget kort :D
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Sådana bilder kommer det blir för oss också, ett kollage av knasiga bilder.
Det illustrerar ju iallafall hur min dotter är just nu :D

Kanske att jag hinner med att få till ett julkort i morgon..
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

kl

Vi gör inga julkort (har aldrig gjort), här har vi knappt tid att lyckas skriva ut vanliga foton (eller ladda över dem på datorn och välja ut vilka man vill ha...). Men förra året startade vi en jultradition att ge bort en kalender med foton på My (o nu också Maja) till barnens mor o farföräldrar, och då tar vi ett julkort på hela familjen att ha i december. Ett sådant kort lyckades vi ta i dag, men jag har inte hunnit kolla på dem än och mamma ska fixa lite med det i datorn innan det blir färdigt. Det var inte så lätt det här året. My ville inte ha på sig några julkläder förutom tomteluva, ville inte gå ut och ville absolut inte vara med på bild... Men men, tillslut blev det nog ett där man kunde ana ett litet leende iaf =)

Här är ett av de vi tog förra året så länge =)


//Julia
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Efter en helkväll av fotograferande blir det nog detta....




eller detta....



eller detta....



eller allihop? Vad tycker ni?
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Nej, det är inte helt lätt att fota våra vildingar! Jag tycker också sista var jättegulligt, men det du valt blev också fint.
 
Sv: God Jul och Gott Nytt År

Isaac blev sådär såstrött framför brasan så han satt mest som ett kolli, praktiskt i såna här situationer. Men den där mössan fick vi sätta på Sam ungefär 4000 gånger :D
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
360
Senast: dobbis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 379
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp