God morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då får vi se vad det är för dag idag då. Jag ska ut en sväng med permon och hämta en nypa frisk luft, försöka le, samt vara här och nu.

Sen ska jag dra ett par orakel/tarotkort till mig för veckan samt runda av med lite internetsurf innan jag åker ut till syster yster.

Återkoppling kommer i kväll.
 
Senast ändrad:

Hemma, efter kalas hos syster och sightseeing i Kårsta/Yxta.

Fleecerock på.

Bara två korta översvämningar... så kände att bättre åka hem, än till mor o far o äta... då det skulle varit strassmomento 200 procent, hundrastning, matlagning, matätning och avdukning på 42 minuter innan bingolotto på högsta volym... så, nja... kändes tryggare att åka hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Bina som jag beställt är leveransklara nu och i morgon kväll åker jag och hämtar dem. Ska bli så kul! Mitt boendestöd tycker det är...
Svar
2
· Visningar
453
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Fille kom 06.30, vi gick o lade oss igen. Jag och Minnie i sängen och Fille under köksbordet. Klockan nio, frukost och fylla...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok J, som var här i går kväll, sa att N skulle komma 9.30. Men så ändrade hen sig, "nej, det går ju inte. N är katträdd. Jag ska försöka...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Och idag var första gången jag var hos sjuksköterskan och det var så skönt att äntligen träffa någon inom psykiatrin/sjukvården som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 271
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp