_FiA_

Trådstartare
Om det här fastnat en pytteliten vass bit av en karamell i svalget , som inte försvinner med knäckebröd banan osv, visst sjutton borde den väl efter ett par dagar smälta? Det är ju godis?
 
Om det här fastnat en pytteliten vass bit av en karamell i svalget , som inte försvinner med knäckebröd banan osv, visst sjutton borde den väl efter ett par dagar smälta? Det är ju godis?

Är du säker på att den sitter kvar? Jag tycker ibland när liknande hänt, att det känns som att det sitter kvar men i själva verket är det bara ett sår kvar som gör ont. Men ja, godis borde smälta bort...
 
Ja, det tycker jag. Tips att dricka varmt kanske? Om du (?) fortfarande känner något kanske det bara är en efterföljande retning efter biten?
 
Jag skulle gissa att det är retningen du känner, inte godisbiten. Försök låta bli att reta ännu mer (hosta, harkla), kolsyrad dryck kan känns skönt om det blir för jobbigt. Har det inte släppt efter ett par dagar så kolla upp det på vårdcentral.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 793
Senast: Badger
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp