Godkännande på prestation?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Thera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 802

Thera

Trådstartare
Någon som vet vad som krävs för att en halvblodshingst ska kunna godkännas på prestation? Är det en viss nivå som ska uppnås eller något annat?

Vi behöver kanske inte nämna några namn eftersom tråden om just den hingsten låstes. Men det handlar i alla fall om en tävlande dressyrhingst som i nuläget endast är avelsvärderad, men som gjort väldigt bra ifrån sig på tävlingsbanan de senaste åren. :angel:

Sv: Godkännande på prestation?

Tack, men jag hittar inte nånstans om vilka resultat som gäller för vilken ålder? Eller är det lite "flytande" gränser?

Jag tänker på en viss isabell som man tycker borde ha resultat så det räcker? Eller är det annat som hindrar?

Sv: Godkännande på prestation?

Vad gäller den isabell du tänker på har cissiny svarat i tråden om vilka krav som ställs på en hingst i hans ålder.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 183
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 921
Senast: Grazing
·
R
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig... 2
Svar
33
· Visningar
4 583
Senast: Pyrran
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 660
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka