G

Gazzan

Hur löser ni det?? alltså hur får ni bort de?? någon som hyr vagn och någon kommer och hämtar gödslet när kärran är full??

Jag har lite olika funderingar på hur jag skall göra.. men det lättaste och smidigaste verkar vara att hyra kärra så blir den tömd när det behövs..

Era erfarenheter av det och vart kan man hyra kärra??
 
Sv: Gödsel

Jag har en ganska liten gödselstack, men det går ändå att bygga på den ganska länge. När den är helt knökfull så ringer jag en bonde i närheten som kommer och hämtar gödslet. Det betalar jag inte så värst många hundralappar för.
 
Sv: Gödsel

Vi hyr en container som dom kommer och tömmer när den är full (ca varannan månad). Det betalar vi 700 kr / per tömning.
 
Sv: Gödsel

oki ni betalar bara för tömningen?? ni betalar inge månadshyra för att ha den ??
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 584
Senast: Blyger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
11 973
Senast: Mineur
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 925
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp