Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

G

Gazzan

Hur löser ni det?? alltså hur får ni bort de?? någon som hyr vagn och någon kommer och hämtar gödslet när kärran är full??

Jag har lite olika funderingar på hur jag skall göra.. men det lättaste och smidigaste verkar vara att hyra kärra så blir den tömd när det behövs..

Era erfarenheter av det och vart kan man hyra kärra??

C

Coffeaclub

Sv: Gödsel

Jag har en ganska liten gödselstack, men det går ändå att bygga på den ganska länge. När den är helt knökfull så ringer jag en bonde i närheten som kommer och hämtar gödslet. Det betalar jag inte så värst många hundralappar för.

S

shampiz

Vi hyr en container som dom kommer och tömmer när den är full (ca varannan månad). Det betalar vi 700 kr / per tömning.

G

Gazzan

oki ni betalar bara för tömningen?? ni betalar inge månadshyra för att ha den ??

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5529 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hemmet Hyr ett litet hus ihop med min sambo. Pga jag snarkar gör att vi sover på varsitt ställe eftersom han väcks lätt av detta. Hade min...
2
Svar
20
· Visningar
1 284
Hemmet Min mor är snart klar med sitt hus - efter 5 år och mycket om och men, och trots detta krångel så är jag sugen på att bygga en stuga på...
Svar
0
· Visningar
314
Juridik&Ekonomi Igår blev jag (nå, min bil med mig i) rammad av en traktor. Jag körde på vår lilla, lilla grusväg och fick syn på mötande ekipage...
2
Svar
25
· Visningar
2 240
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
9 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?