Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Gödselplatta?

P

pixiegnomen

Om man har ett stall med 4 hästar, måste man ha en gjuten gödselplatta då? Gränsen går vid 5 hästar har jag för mig?

S

Snuttisen

Hmm..jag ska oxå anlägga en gödselplats och är nyfiken,måste man inte gjuta alls om man har färre hästar ? Alltså, inte i botten heller ? Jag har två och trodde att jag skulle behöva gjuta en platta.

A

ang

Har för mig att förprövningen du menar med fem hästar är för själva stallet.

Vad gäller gödselhanteringen så är det något du bör kontakta din kommun om, då regler kan skilja dem emellan.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6481 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Anläggning Hej! nu har jag massor med funderingar på detta med att bygga stall. Sökte men hittar inte svaren..Kanske kan ni hjälpa mig? *Vi...
Svar
13
· Visningar
821
Utrustning Är det någon som kan tipsa om en longerlina på nätet som inte har "gjuten" krok/hake som går sönder alldeles för lätt vid t ex lastning...
Svar
15
· Visningar
714
Ekonomi&Juridik Jag har stått ut i 5 år, nu orkar jag inte och behöver lagrum men hittar inget. Jag hyr ett helt stall, kallhyra, stallägaren har ingen...
Svar
10
· Visningar
1 120
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
1 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar