Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Nu har jag inga krav på mig att vara där varje dag från min omgivning - men för att hästen ska bli frisk behöver jag vara där varje dag.

Tack så mycket! Jag kommer absolut gå vidare med min plan. Jag har lasthjälp och allt möjligt så mamma behöver "bara" köra bilen, så förhoppningsvis går det an ändå!
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

lite knäckta revben är inget man inte kan köra bil på grund av :p, har iofs bara haft sprickor i revbenet men jag var iväg och tävlade hoppning helgen efter :) värst är ju när man måste lyfta saker och ting eller hålla tag om ngt, kramande rörelser dvs. att bara sitta i bilen borde inte vara så smärtsamt :D.

lycka till med hästflytten hoppas allt går som det ska och både du och hästen blir glada igen :bump:
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Nej det går ju, men läkaren har sagt att hon inte får och hon får ont av att köra en bit ;) De är ju krossade både vid bröstbenet och i ryggen.

Tack så mycket :D
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

aj :/ ja det är ju liite besvärligt då. du får packa in henne med kuddar och ge henne en stor dos alvedon och ipren :D, samt muta med choklad ! choklad läker alla benbrott har jag hört ^_^.
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Om det är hennes chans till att må bra tycker jag att du ska ta den ! Om du inte har fixat skjuts vet jag ev. en tjej som skulle kunna göra det dock har hon ingen transport. Kämpa på Vilja :heart
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Nu vet jag inte vart du bor. Men är det i närheten av Göteborg så hjälper jag gärna till och kör!
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Tack! :heart
Ja, jag tror att det är hennes chans. Det verkar lösa sig med transport i alla fall!
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Tack så mycket! Det ligger tyvärr inte i Göteborg, men tack i alla fall!
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

Du kan ju gå in och läsa i alla de fångtrådar som finns men kort sammanfattat så gör bakjästen att magen fungerar bättre och det är ju av största vikt när de är fångbenägna.

Bakjästen jäser bort sockret.
Och det är sockret som är risken.
 
Sv: Gör jag fel? Bryr jag mig inte? Är jag elak?

KL

Hästen får stå kvar, köpte bil i måndags så att jag kan börja pendla i stället. Nu gäller det att bli klar med körkort fort som attan bara. Tack för allt stöd och råd, önskar nu dock att det inte skrivs mer i tråden så att den faller bort. Vill ni något får ni gärna PMa!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 948
Senast: Mabuse
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 444
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
610
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 847
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp