Gör vad jag kan

Jag ligger i och söker jobb, men blir inte kallad till intervjuer. Jag blev glad när jag fick timjobbet för jag trodde att det skulle hjälpa mig att klara av mina utgifter men så visade det sig att jag trots bra timlön inte tjänar något på det. Jobbet tog också fokus och energi från mitt jobbsökande. Och så försöker jag rodda hemmet så gott jag kan.

Men det känns mest som skit allting. Jag anstränger mig hårt till ingen nytta alls. Ekonomin är skit och jag måste ta av sparpengarna för att klara mig. Och mitt i det hela ska jag orka rodda panikattacker också. Känner att livet inte har något att ge heller. Det bara suger.

Vet inte vad fan jag ska hitta på så att livet ska bli bättre.
 
Senast ändrad:

Jag hoppas också att du får ett jobb snart och är imponerad över hur flitig du är med jobbsökandet.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 326
Senast: IzeUnicorn
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänker för mycket, på vad jag borde göra och vad jag vill göra. Och vad som vore smart att göra. Och jag blir bara matt och går...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag fattar inte hur jag ska orka dethär och hur jag ska kunna och bara orka ett helt jävla liv. Som nu så har det hänt en sak som KAN...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp