Gör veterinärer missar ibland eller nojjar jag i onödan?

Sv: Gör veterinärer missar ibland eller nojjar jag i onödan?

jag vet att alternativ behandlingar inte ska utföras om hästen är under behandling. fast vad som sägs exakt vet jag inte, därav frågade jag, någon vet säkert.
 
Sv: Gör veterinärer missar ibland eller nojjar jag i onödan?

Det var pga hans specialområde jag tog ut honom. Fabbe har nämligen blivit tillrättad i just SI-lederna förut, men nu hittades inget. Och han gick ju självklart igenom resten av kroppen oxå. Men tidigare kiropraktor som rättat till honom i SI-lederna har inte heller hittat nått mer än just SI-lederna utan sa som H*kan att han var fin och "felfri" i övrigt.

Då är ju det positivt iallafall! :)
Då får du finkamma benen. :)
 

Liknande trådar

Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 184
Senast: Sirap
·
Hästvård Jag har ett 15-årigt hoppsto jag hämtat hem från betet för 1,5 vecka sedan. Hon har alltid varit något smått klumpig av sig men har de...
Svar
8
· Visningar
1 646
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp