Göra inspelning spegelvänd? - går det?

Rie

Trådstartare
Har en inspelning på en danskoreografi som jag gärna skulle vilja göra spegelvänd så att jag kan härma instruktörens rörelser som de ska vara, inte spegelvända.
Går det ?
Är ingen fena på varken datorer eller mobil.
Kan göra uppspelningen långsammare, och det är ju bra när man ska öva in rörelser, men det är ju en annan sak.
Lite förargligt om man lär sin allt åt fel håll. Så när det är dags för alla att dansa så gör jag allt åt fel håll.....:(
Har svårt att minnas koreografi så att tänka spegelvänt dessutom på det blir för svårt......
Inspelningen är gjord på FB om det har någon betydlese.
 
Om du kan ladda ner filen kan du spegelvända den i de flesta videoredigeringsprogram alternativt använda gratisprogram som spegelvänder. Om du söker på "mirror video online" eller "video flipper" finns det ett gäng att välja på.
 
Har en inspelning på en danskoreografi som jag gärna skulle vilja göra spegelvänd så att jag kan härma instruktörens rörelser som de ska vara, inte spegelvända.
Går det ?
Är ingen fena på varken datorer eller mobil.
Kan göra uppspelningen långsammare, och det är ju bra när man ska öva in rörelser, men det är ju en annan sak.
Lite förargligt om man lär sin allt åt fel håll. Så när det är dags för alla att dansa så gör jag allt åt fel håll.....:(
Har svårt att minnas koreografi så att tänka spegelvänt dessutom på det blir för svårt......
Inspelningen är gjord på FB om det har någon betydlese.
Och du är säker på att koreografen inte redan har spegelvänt sin dans? Det tror jag många gör som spelar in.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 428
Senast: Kraxa
·
Äldre Jag bor i hyreslägenhet, och hela vårt hus med 18 lägenheter har problem med varmvattnet nu sedan ca 14 dagar tillbaka. Hyresvärden har...
Svar
11
· Visningar
6 124
Islandshäst Ber om ursäkt om följande text är lite osammanhängande, men jag lät bara ösa ur mig. Jag vet heller inte om prefixet blir rätt. Jag...
Svar
19
· Visningar
2 450
Senast: Brolinskan
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt hur jag ska börja lr få med allt som jag känner,Får ursäkta om det blir rörigt. gör ett försök. Är en 21 årig tjej som...
Svar
14
· Visningar
2 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Boräntorna
  • Trött

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp