Göra om skräprum till skrivrum

Åh vad kul att se hur fint det blev!
Det är faktiskt viktigt att ha en trevlig skrivarhörna. Jag skriver ofta vid köks ordet eller på altanen men ibland behöver jag jobba ifred(särskilt när jag redigerar och dessutom har typ 250sidor manus utspritt🙈) och det gör en enorm skillnad att ha en writer’s cave!
 
Tack :) ! Porträttet är min fina "loppistant". Någon hade dumpat henne, så jag kände att hon minsann behövde ett nytt hem..... :)

Hon passar perfekt i ditt rum :)

Jag hade så gärna velat ha gamla porträtt på väggarna, det finns ju ett överflöd av dem på loppisar och jag tycker det är så spännande med historian bakom bilderna, även om man kanske aldrig får veta vem det är. Sambon är inte lika förtjust i tanken...än :D
 
Hon passar perfekt i ditt rum :)

Jag hade så gärna velat ha gamla porträtt på väggarna, det finns ju ett överflöd av dem på loppisar och jag tycker det är så spännande med historian bakom bilderna, även om man kanske aldrig får veta vem det är. Sambon är inte lika förtjust i tanken...än :D
Jag tror att jag startade en tråd om detta när jag köpte min tant. Jag har inte det minsta problem med att hänga en okänd kvinna på väggen, men många tycker nog att jag är rätt konstig.... ;)
 
Jag tror att jag startade en tråd om detta när jag köpte min tant. Jag har inte det minsta problem med att hänga en okänd kvinna på väggen, men många tycker nog att jag är rätt konstig.... ;)

Jag har heller inga problem med det! Har hittills kompromissat med sambon genom att ha små porträtt hemma, varianten som man kan hitta i fotoalbum från slutet av 1800-talet och framåt.
 

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
647
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 338
Senast: Ajda
·
Däggdjur Vi kommer flytta in våra kaniner så att de har större utrymme och säkrare. Två av dem (honorna) kommer troligtvis att vara i en hage i...
Svar
17
· Visningar
1 996
Senast: dotzie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp