Gold Stripe

Cilva

Trådstartare
fleecetäcke från Börjes. Nån som vet om det är stort i bogen? Skulle behöva ett fleecetäcke men båda hästarna är rätt smala över bogarna.
 
väldigt lika orkantäckena i bogen. Om inte det säger ngt. Så väl tilltagna i bogen tycker jag. Passar min halvmaffiga lilla bruks perfekt. Har på sista hålet och då sitter de inte supertight.

MVH/
 
Då kanske det blir för stort. Hur tjock är fleecen, tror du att det går att sy i på vanlig symaskin? Då skulle jag kunna sy in det, det är nämligen svårt att hitta täcken som passar bra när de är så smala över bogarna.
 
Det går absolut att sy in på maskin. Upplever dem djupa i bogstycket så det skall räcka till även för en uppsyning. Det var bra passform och snyggt på :-).

MVH/
 
sista hålet.? d e väl inga hål på d,., :confused:

har maxad d ponny, rätt smal över bogen (beror på vad man jämför me) mkt arab i henne iaf, sitter bra.
 
Jag tkr de är relativt stora i bogen (som alla deras billigare fleecetäcken o det billiga ylletäcket), tunna o mitt billiga fleecetäcke från Börjes är elektriskt oxå!
 
KAn bara hålla med dom föregående här, jag köpte ett sånt till min shettis :D....å det var VÄLDIGT stort i bogen,men med lite fixande så sydde jag det till ett omlott täcke :idea: :D
 
Nupp,men jag flyttade spännena till sidan...så sen har jag ett band inne i som man knyter det....bidde riktigt fint!!
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Nu är sommar på gång vilket innebär alla dessa flugor.. Min häst avskyr dom och får massor med bett så hon behöver flugtäcke...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: klaraa
·
Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
814
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Behöver ev köpa ny padd och blivit tipsad om foampadd typ ogilvy eller snarlik. Ser att både Börjes och Hööks har nåt liknande, någon...
Svar
7
· Visningar
659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp