"Golden dress" ridbyxor

Cats

Trådstartare
\"Golden dress\" ridbyxor

Söker en ridsportsbutik(helst över nätet) som säljer Golden dress ridbyxor. Någon som vet?? Tycker dom är suveränt bra och värda varenda krona.
Cats/
 
Re: \"Golden dress\" ridbyxor

Vart i landet kommer du från. Såg att Hästbutiken i Bromma som ligger i Stocholm hade Godendress, de har även internet försäljning, men såg inte byxorna där :(. Du kan väl ringa och fråga. www.hastbutiken.se
 
Re: \"Golden dress\" ridbyxor

Tack, jag ska ringa och kolla. Bor söderut så om det v är någon som vet fler ställen...
 
Re: \"Golden dress\" ridbyxor

hur långt söderut,längst ner i skåne (ystad) i en affär hade dom ´sist jag var där iaf
 
Re: \"Golden dress\" ridbyxor

Har ingen aning om vad det är för märke - men jag såg idag att det stod "Golden Dress ridbyxor" och ett pris (som jag inte minns :p) på en skylt på MyOne i Göteborg -men det kanske också är för långt norrut.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 578
Senast: Ullmerkott
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag vet egentligen vilken ras som jag skulle ha om jag skulle ha en egen hund och det är golden retriever. Men tycker ändå att det...
Svar
19
· Visningar
1 775
Senast: yamyam
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 212
Senast: manda
·
L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Pilot
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp