golit går igen

golit

Trådstartare
eller hur skulle du vilja göra det? Ifall du fick spöka alltså??

golit tänker sig nog att man inte skulle ha tillgång till någon extra information, så att försöka ge nästa veckas lottorad till nära, kära eller behövande skulle inte funka.

golit skulle nog inte heller göra klart att han befinner sig i helvetet och plågas varje dag utan mer försöka sprida en positiv anda, ungefär som när man får magsjuka i Egypten men ändå vill tala om för farmor att man har det bra i vykortet man skickar.

kanske golit skulle viska Vattenfall i örat på Maud Olofsson, men hon sover säkert tillräckligt dåligt ändå.

Och du?
 
eller hur skulle du vilja göra det? Ifall du fick spöka alltså??

golit tänker sig nog att man inte skulle ha tillgång till någon extra information, så att försöka ge nästa veckas lottorad till nära, kära eller behövande skulle inte funka.

golit skulle nog inte heller göra klart att han befinner sig i helvetet och plågas varje dag utan mer försöka sprida en positiv anda, ungefär som när man får magsjuka i Egypten men ändå vill tala om för farmor att man har det bra i vykortet man skickar.

kanske golit skulle viska Vattenfall i örat på Maud Olofsson, men hon sover säkert tillräckligt dåligt ändå.

Och du?
Som änglarna i Himmel över Berlin.

Men just i natt skulle jag vara ett elakt spöke och gästa de som förstör gamla hus: -Bu, valv, buuuuu...
 
Jag skulle absolut vilja gå igen tänk på alla dumheter man kan göra :banana: åka flygplan på taket och hoppa av på någon lämplig destination, ta ett dressyrpass på en förbipasserande hund ( jag tänker mig viktlös men välbalanserad) Allt möjligt jag har stora planer:devil:
Sen skulle jag hemsöka parker och kasta skräp på folk som inte använder papperskorgar.
 
Jag skulle absolut vilja gå igen tänk på alla dumheter man kan göra :banana: åka flygplan på taket och hoppa av på någon lämplig destination, ta ett dressyrpass på en förbipasserande hund ( jag tänker mig viktlös men välbalanserad) Allt möjligt jag har stora planer:devil:
Sen skulle jag hemsöka parker och kasta skräp på folk som inte använder papperskorgar.

:) och ser fram emot när du går vidare och ger igen på hundägarna som inte plockar upp.... :)
 
Oj nu blev det svårt... Filmen kom sent0 och golit har den på VHS.. golit får hemsöka sig själv och rekaputilera handlingen
Äh, jag minns inte heller. I vilket fall, jag skulle gå omkring i en skrynklig trenchcoat och lyssna, ordlöst trösta och lägga en hand på de sorgsna. Allt i svartvitt. Eller var det i människovärlden det var svartvitt?

Men om jag träffade på en rik jävel som felrenoverar gamla hus, skulle jag stå vid hens sänggavel och bua. Länge.
 
kalla på golit så hjälper golit till att säga vattenskada, mögel och dina barn kommer att hata dig
 

Liknande trådar

Äldre Tänkte fråga om någon här inne har varit med om något "övernaturligt", något som ni inte riktigt kan förklara hur ni än vänder och...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
23 696
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp