golit trolltråd

golit

Trådstartare
Fyll i själva och bygg på

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen............... då min .................. under motorhuven. Jag kände genast att................... och på något sätt.....................

................ gravid............. men ville..................... Jag var otrogen..............

................ köpte häst. Sambon är världens underbaraste men......................
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen när jag ännu trodde på troll och spöken då min farfar bodde under motorhuven. Jag kände genast att något var fel på morgonen när jag vaknade och på något sätt hade spöket farfar bytts ut mot ett vackert yngling Spöke.

Så jag blev gravid med spöket men ville inte att folk skulle få veta. Jag var otrogen men räknas det när man är det med en vålnad?

För att kompensera mitt dåliga samvete så valde jag vad min sambo länge önskat och till honom jag köpte häst. Sambon är världens underbaraste men han mår nog bäst av att vara sysselsatt med hästen så att han inte märker att ungen "vi" fått inte är hans. Utan nog förmodligen hans farfars som nog var det spökande ynglingSpöket. Borde jag berätta för honom?
 
Sv: golit trolltråd

Svår sits!

Hur skulle din sambo reagera om du berättade som det var?

Avkomman blir ju trots allt hans farbror och ingen utomstående... Fattar han inte logiken så måste du nog, tyvärr, dumpa honom

Styrkekram!!!!
 
Sv: golit trolltråd

Tråkmånsen tott fattar inte varför man måste driva med folk som vill ha råd här :(
Visst finns det troll, men att utgå ifrån att alla som har problem och skriver under anonymt nick är troll är inte riktigt sjysst tycker jag.
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.

Det började för länge sen, förmodligen i våras, då min halvtama korp flyttade in under motorhuven. Jag kände genast att vi klickade – även bokstavligt - och på något sätt var det behändigt att ha korpen med sig även på bilturerna. Till exempel så vaktade korpen bilen och jagade dessutom bort eventuella lapplisor.

Helt plötsligt upptäckte jag att jag var gravid, men jag ville inte berätta för sambon. Jag hade nämligen varit otrogen under en av mina bilresor. Vad jag inte hade räknat med var att korpen skulle skvallra. Den hade nämligen lärt sig prata, eller tja, härma ljud i alla fall. Det bar sig inte bättre än att korpen för min sambo ljudligt illustrerade vad som skett mellan mig och … ja, det var faktiskt parkeringsvakten. Jag vet att det var fel gjort av mig, men han var ju ung, snygg, välmusklad och uppvaktande och tillfället kändes rätt där i parkeringshusets dunkla belysning. Det man inte vet, lider man inte av, tänkte jag då – oj, vad jag ångrar mig! Fast ändå inte… Jag vet inte…

Gråt och tandagnisslan, räfst och rättarting blev det med sambon sedan. Många sömnlösa nätter när jag rannsakade mig själv efter sambons anklagande haranger. Det blev för mycket, jag klarade inte mer. Jag ville bara fly från allt jobbigt, så vad gör jag..? Köper häst! Hur dum får man vara? Sambon är världens underbaraste men han ville inte ta hand om hästen också. Det räckte med korpen och parkeringsvaktens barn, sa han. Han har sagt att han ska stå vid min sida och ta hand om barnet som sitt eget. Men jag vet inte om jag vill! Jag tänker fortfarande på p-vakten…

Vad ska jag göra? Ska jag fortsätta att bo med min underbara sambo? Ska jag berätta för parkeringsvakten? Hur gör jag med hästen? Jag hinner inte med den som jag skulle vilja. Och korpen? Vad fan gör jag med den skvallerbyttan???
 
Sv: golit trolltråd

Tråkmånsen tott fattar inte varför man måste driva med folk som vill ha råd här :(
Visst finns det troll, men att utgå ifrån att alla som har problem och skriver under anonymt nick är troll är inte riktigt sjysst tycker jag.

Jag menade inte att driva med någon. Möjligen mig själv och min korpnördighet. Jag ville bara tramsa lite. Jag tror heller inte att alla som vill ha råd och skriver under anonymt nick är troll.
 
Sv: golit trolltråd

Svarar under mitt hemliga nick ...

Jag tycker du var korkad som vara otrogen först och sen köpte häst. Du skulle gjort tvärtom, så kunde sambon betalat hästen och sen kunde du varit otrogen.. Nu fick du betala hästen själv, hur korkad får man vara????!!!!
 
Sv: golit trolltråd

Svarar under mitt hemliga nick ...

Jag tycker du var korkad som vara otrogen först och sen köpte häst. Du skulle gjort tvärtom, så kunde sambon betalat hästen och sen kunde du varit otrogen.. Nu fick du betala hästen själv, hur korkad får man vara????!!!!

Är det ingen som tänker på hästen som hamnat mitt i det här?! Den kan ju bli helt traumatiserad om den får lov att byta hem och morotsbärare?! :mad:
 
Sv: golit trolltråd

Svarar under mitt hemliga nick ...

Jag tycker du var korkad som vara otrogen först och sen köpte häst. Du skulle gjort tvärtom, så kunde sambon betalat hästen och sen kunde du varit otrogen.. Nu fick du betala hästen själv, hur korkad får man vara????!!!!

Jamen, man har väl lite moral i alla fall. Man kan väl inte begära att sambon ska betala hästen när man tänker vara otrogen? VA?
 
Sv: golit trolltråd

Tråkmånsen tott fattar inte varför man måste driva med folk som vill ha råd här :(
Visst finns det troll, men att utgå ifrån att alla som har problem och skriver under anonymt nick är troll är inte riktigt sjysst tycker jag.

golit anser att det är bra att vare sig ta golit eller sig själv, världen och universum i allmänhet på allt för stort allvar.
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen när jag ännu trodde på troll och spöken då min farfar bodde under motorhuven. Jag kände genast att något var fel på morgonen när jag vaknade och på något sätt hade spöket farfar bytts ut mot ett vackert yngling Spöke.

Så jag blev gravid med spöket men ville inte att folk skulle få veta. Jag var otrogen men räknas det när man är det med en vålnad?

För att kompensera mitt dåliga samvete så valde jag vad min sambo länge önskat och till honom jag köpte häst. Sambon är världens underbaraste men han mår nog bäst av att vara sysselsatt med hästen så att han inte märker att ungen "vi" fått inte är hans. Utan nog förmodligen hans farfars som nog var det spökande ynglingSpöket. Borde jag berätta för honom?

självklart måste du berätta för sambon, men vad du berättar är en helt annan sak. zombies är mycket mer inne än spöken... du kanske ska pröva med det?
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, kanske i förrgår, då min BH fastnade i nåt jox under motorhuven. Jag kände genast att det drog om behagen och på något sätt ville jag värma upp dem igen.

Först försökte jag trycka mig mot en gravid bälta men ville inte fastna med vårtorna i kotten. Jag var otrogen bara för att få låna ett täcke, men det höll inte i längden. Det var ett grönt täcke, jag gillar inte grönt.

Bältan köpte häst. Sambon är världens underbaraste men jag vet inte var han är.
 
Sv: golit trolltråd

Jag föreslår att du kastar ut sambon, säljer hästen och helt enkelt köper sex för pengarna. Mycket smidigare och du lär slippa komma på den prostituerade kvinnan med andra män under motorhuven. Prostituerade som blir gravida lär ju dessutom ha vett att abortera fortare än kvickt, annars får de ju byta bana och bli barnhemsföreståndare. Självklart är din hora en överlycklig hora!
 
Sv: golit trolltråd

Självklart håller inte gröna täcken i längden, det vet väl alla - dumsnut :banghead: Du skulle ha lånat ett blått!

Sambon är hos mig, bara så du vet :d

Varför får jag en obeskrivlig lust att nynna signaturmelodin till Lödder.... :nailbiting:
 
Sv: golit trolltråd

Skriver detta under anonymt nick och hoppas jag inte blir igenkänd, men behöver bukefalos hjälp för att lösa mitt problem.


Det började för länge sen, faktiskt så länge sen att de flesta här på Bukefalos inte ens var påtänkta. Detta hände en underbar vårdag, strax efter det att jag kommit hem från jobbet, då min kusins nyfödda dotter plötsligt uppenbarade sig under motorhuven. Jag kände genast att detta kunde inte stämma! Något måste vara så oerhört fel och på något sätt fick jag för mig att det måste ligga en hund begraven här. Hur i hela friden hade min kusin kunnat gå och bli gravid? Han hade ju aldrig tidigare avslöjat att ha egentligen var en kvinna. Han som alltid uppförde sig så himla oklanderligt! Jag misstänkte att jag skulle bli tvungen att ställa honom mot väggen men ville samtidigt att detta inte skulle behöva offentliggöras. Det fanns ett alldeles speciellt skäl för detta:Jag var otrogen, ja, nu kanske ni tror att jag hade en "affär" med kusinen, men faktum är att otroheten handlade om att jag köpte häst bakom ryggen på min sambo. Sambon är världens underbaraste men ett hästköp var ju inte vad han hade räknat med. Nu är det så att den enda som visste om hästköpet var just min kusin. Det är därför som det var så himla olägligt att hitta hans dotter under motorhuven, eftersom min sambo kom ut för att hälsa mig välkommen hem fick han ju också syn på barnet. Detta ledde till att kusinen nu hotar med att tala om för sambon att jag har en häst (som för övrigt är installad i kusinens garage). Och nu kära Bukevänner vädjar jag om er hjälp: vad ska jag GÖRA? jag vill ju för allt i världen inte behöva göra mig av med hästen, men jag kan inte stå ut med att kusinen berättar för sambon. Jag har två alternativ. Antingen tar jag livet av kusinen, men kruxet är att jag då också måste ta hand om dottern, fast det tror jag i och för sig att sambon inte skulle ha så mycket emot, då han är mycket barnkär. Alternativ två är att jag ljuger och säger att kusinen är min älskare och att jag gör slut med sambon och flyttar in hos kusinen (då kommer jag ju närmare hästen). Men jag förlorar ju sambon! Snälla buke, hjälp mig i detta fruktansvärda dilemma! Jag har levt i detta helvete längre än de flesta av er har levt, och nu ORKAR jag bara inte längre.....
 
Sv: golit trolltråd

Jag föreslår att du kastar ut sambon, säljer hästen och helt enkelt köper sex för pengarna. Mycket smidigare och du lär slippa komma på den prostituerade kvinnan med andra män under motorhuven. Prostituerade som blir gravida lär ju dessutom ha vett att abortera fortare än kvickt, annars får de ju byta bana och bli barnhemsföreståndare. Självklart är din hora en överlycklig hora!

Var får man mest valuta för pengarna?

Det är ju billigt i thailand men så tillkommer resan?
 
Sv: golit trolltråd

Men hallå, ta på hästen en blöja och förklara för sambon att det är ert barn! Barnkär som han är kommer han bli överlycklig. :D

Kusinen får du väl också lägga under motorhuven, så var det ur världen... O_o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 881
Senast: Juli0a
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 485
Senast: Barbabelle
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp