Google Kalender

S

Spider84

Ramlade över den funktionen igår och tyckte att det var ett jätte bra alternativ då jag har 40-50personer som jag vill "dela" en hel del aktiviteter med.
Allt är inlagt nu och jag har provat att lägga till en person under
"Dela med särskilda personer", men det verkar inte fungera.
Den tycker att jag måste göra kalendern offentlig för att folk ska kunna se den, men jag vill bara dela den med några utvalda.
Säkerligen bara jag som har tummen mitt i handen.
Några förslag?
 
Sv: Google Kalender

Hur fungerar det inte?

Har den vännen du vill dela med lagt till dig under Mina kalendrar? Om du delar kalenden under särskilda och vännen sen lägger till din kalender under Lägg till en väns kalender i den rutan till vänster där alla kalendrar ligger.
 
Sv: Google Kalender

Det är nog så du tänker nu.
De måste alltså själva ha ett konto på google för att det ska fungera?
Ja upp den som offentlig nu bara för att det ska fungera tillfälligt.
 
Sv: Google Kalender

Jo, dom måste ha ett Googlekonto och dessutom registrera sig på Google Kalender (dvs ange några till uppgifter).
Då fungerade det iaf bra för mig!
 
Sv: Google Kalender

Ah okej, men då får jag ha den offentlig. Lite svårt att övertala så många att skaffa det bara för att komma åt den.
Tack för svaren!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 149
Senast: skiesabove
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 575
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 047
Senast: MiaMia
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 587
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp