Gopro hero 7 - vilken färg???

lillan222

Trådstartare
Hej, fick nyligen en gopro hero 7 white och har funderat på ifall jag ska lämna tbx den å lägga 2 tusen kr extra för att få den svarta. Men jag har lite beslut ångest ifall det verkligen är värt det eller inte.

Jag har tänkt att använda gopron vid ridning, dykning och motorcykel turer.

Någon som ksk har en gopro hero 7 som skulle kunna leda mig lite?

Tack!😊

Tips på tillbehör och hur jag kan få på gopron på min ridhjälm (tyg) är jag också tacksam över 😄
 
finns hjälmfästen att sätta direkt på hjälmen eller lös anordning att köpa. Finns på vanliga butiker såsom elgiganten.
 
Spontant föreslår jag att ha kameran på bröstet istället för hjälmen, jag tycker ofta att film från hjälmkamera blir väldigt fladdrigt att titta på. Men ett hjälmfäste som kanske kan funka även på en tygklädd hjälm kan vara detta: https://www.netonnet.se/art/ljud-oc...gopro-head-strap-quickclip-fa13/194116.13292/
Samma sak med mc, fast det beror på vad det är man vill filma. Är det "dashcam" man är ute efter, att dokumentera trafiksituationer, så funkar det förstås fint med hjälmmontage imho. För rena körbilder tycker jag ofta att en statisk montering på kåpan/tanken/ramrör blir mer sevärt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp