Göra egna ridleggings?

emiko91

Trådstartare
Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
 
Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
Jag sydde ett par i helgen. Har beställt stop sock att ha till silikon men har inte hunnit få hem det än. Så jag får se om det blir bra :)
Letat och letat efter tyg med silikonprint men har inte hittat något :(
 
Jag har funderat på att ta ett par vanliga yoga pants och lägga på silikon på, så skriv gärna sen hur det blev och om det håller! 😁
 
Jag har provat att lägga stop sock på ett par vanliga träningsleggings. Lätt att använda och fäste bra på tyget, men gav väl inget vidare "stopp"...
 

Liknande trådar

Utrustning Finns det ridbyxor med extra mycket silikon på?
Svar
3
· Visningar
572
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 388
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 613
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp