Göra om till bildformat?

Jenka

Trådstartare
Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?
 
Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?
Googla pdf to png, första resultatet som kommer upp har jag använt och tyckte att det funkade bra.

Alternativet är om det går att spara i jpg eller png direkt i programmet? Vet att det går i Publisher u alla fall. :)
 
Googla pdf to png, första resultatet som kommer upp har jag använt och tyckte att det funkade bra.

Alternativet är om det går att spara i jpg eller png direkt i programmet? Vet att det går i Publisher u alla fall. :)
Tack! Ska kika när jag kommer hem. I programmet (kört open office) verkar det inte gå.
 
Gjorde inbjudningar till dotterns namnfest och insåg att det skulle vara perfekt att få de framkallade när jag ändå ska beställa massa kort. Finns det något sätt att få ppt eller PDF till bildformat?
Om de som framkallar kan ta mot pdf-filer (och jag tror de kan det) är det mycket bättre att inte konvertera för utskriftskvaliteten på bilden försämras när man gör om till ett "bildformat".
 
Om de som framkallar kan ta mot pdf-filer (och jag tror de kan det) är det mycket bättre att inte konvertera för utskriftskvaliteten på bilden försämras när man gör om till ett "bildformat".
Det verkar inte gå att lägga in PDF :(
 
Antar att du inte gjort inbjudningarna som pdf från början?
Kolla om du kan spara som jpg i ursprungsfilen :)

Ppt går att spara som bild!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 356
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 793
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp