Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skumt, när jag går in på sidan står det så här på klasserna; "One day delay for swedish viewers due to licensing". Men det funkar kanske ändå?Jag är så glad över att jag kan se direkt i år, förra året kunde abonnenter i Sverige inte göra det på Clip my Horse.
När jag försökte kolla via telefonen igår stod något i den stilen, men när jag satte på tvn så funkade det. Får kolla hur det ser ut idag.Skumt, när jag går in på sidan står det så här på klasserna; "One day delay for swedish viewers due to licensing". Men det funkar kanske ändå?
Nu kan jag se på min tv, men det funkade inte på telefonen för en dryg timme sen.Skumt, när jag går in på sidan står det så här på klasserna; "One day delay for swedish viewers due to licensing". Men det funkar kanske ändå?
Velar på om jag ska ha en liten väska med eller inte..
Verkar inte kunna shoppa på förmiddagen, gå ut för lunch och sen komma in med shoppingen igen. Vet någon om det finns förvaringsskåp eller dylikt?
Tack för tipset, då ska jag testa tv:n när jag kommer åt den (på datorn får jag fortfarande upp samma text).Nu kan jag se på min tv, men det funkade inte på telefonen för en dryg timme sen.
Finns det något ställe där man kan se saker i efterhand, eller är allt bara livestreamat?
Finns lite på SVTPlay också, men inte allt. Jag kollar ikapp dagens 155-hoppning nu.Finns det något ställe där man kan se saker i efterhand, eller är allt bara livestreamat?