Göteborg Horse show

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon mer som tittar? Sänds på Clip my Horse.

Själv njuter jag just nu av Santorio 1473.

Jag ska ner en sväng i helgen och se hoppning live. Största bekymret just nu är om jag ska sikta på tåg eller bil dit 🤪

Jag är så glad över att jag kan se direkt i år, förra året kunde abonnenter i Sverige inte göra det på Clip my Horse.

Jag ska gå heldag fredag, vann biljetter till förmiddagen och hade kvällsbiljett sedan innan :)
Planerar att gå en hel del på mässan på förmiddagen också :D

Jag och dottern ska dit imorgon på mamma-dotter-mys. Jag fick det i julklapp av dottern, och är så glad! ❤️
Sedan ska vi dit med klubben i helgen, men då lär hon hänga med kompisar istället.

Blir jag frisk har jag biljetter till Scandinavium på lördag kväll och söndag. Älskar att se Gothenburg Trophy tycker det är den roligaste klassen på hela meetinget. Söndagen är det ju hoppning både på morgonen och världscupklassen så det blir kul.

Ser också fram emot att de gjort paddocken på eurohorse större och att det finns träningstider för tävlingsekipage där vissa tider. Man kan ju hoppas det dyker upp någon riktig stor ryttare där.

Älskar GHS, har gått på det varje år sedan jag var sju år.

Tips är att man kan se intervjuer från mixed zone och dagens snackis gratis på GHS live. För tävlingarna får man dock betala.

https://www.ghslive.com/sv/subscribe

Jag är så glad över att jag kan se direkt i år, förra året kunde abonnenter i Sverige inte göra det på Clip my Horse.
Skumt, när jag går in på sidan står det så här på klasserna; "One day delay for swedish viewers due to licensing". Men det funkar kanske ändå?

Skumt, när jag går in på sidan står det så här på klasserna; "One day delay for swedish viewers due to licensing". Men det funkar kanske ändå?
När jag försökte kolla via telefonen igår stod något i den stilen, men när jag satte på tvn så funkade det. Får kolla hur det ser ut idag.

Nu kan jag se på min tv, men det funkade inte på telefonen för en dryg timme sen.

Velar på om jag ska ha en liten väska med eller inte..
Verkar inte kunna shoppa på förmiddagen, gå ut för lunch och sen komma in med shoppingen igen. Vet någon om det finns förvaringsskåp eller dylikt?

Velar på om jag ska ha en liten väska med eller inte..
Verkar inte kunna shoppa på förmiddagen, gå ut för lunch och sen komma in med shoppingen igen. Vet någon om det finns förvaringsskåp eller dylikt?

Bemannad garderob där man kan lämna in saker finns utanför mässingången (alltså inne på mässan men utanför entren) Om du ska gå på kvällen på scandinavium kolla så att inte garderoben stänger innan tävlingarna är slut.

Finns det något ställe där man kan se saker i efterhand, eller är allt bara livestreamat?

På GHS live har du tillgång till allt material även i efterhand om jag förstått det rätt. Dock kostar det ju en slant om du vill se tävlingarna.

https://www.ghslive.com/sv/subscribe

Edit: Om jag inte fattat fel nu såg jag att det inte var så tydligt när jag gick in och kollade igen. Kanske bäst att maila dem och fråga.

Edit 2: Jo det verkar som att de tidigare klasserna ligger där och att kolla på om du köper access till exempel veckopaket.

Kollar också ifatt, vad är det för spöregler i fei-reglerna? Tyckte Kim Emmen gjorde det fult när hästen vägrade. Ogillar också när man inte ens kan klappa hästen lite efter avslutad ritt. :(

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Trädgård och odling 2026
  • Sytråden del 5
  • Vad gör vi? CCXXX

Barn

• Intuitivt ätande
  • Roliga saker som barn säger

Hund

Katt, Andra Djur

• Vad för kattras passar mig och sambon?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Dressyrsnackis 20
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka