Gotlandsruss

Tecoto

Trådstartare
Finns det redan en tråd om just russen? Jag hittar ingen :crazy: Hjälp mig gärna hitta den och radera isåfall denna.. :)
 
Jag har också letat massor men inte hittat någon. Hade vart roligt med en tråd om russen :)

Det ända jag vet om Russen är att Lisbeths Harpun är godkänd även efter årets hingstvisning samt att töserna nere på betet försöker klä av mig så fort jag visar mig inne i hagen hos dom... :D
 
Det ända jag vet om Russen är att Lisbeths Harpun är godkänd även efter årets hingstvisning samt att töserna nere på betet försöker klä av mig så fort jag visar mig inne i hagen hos dom... :D
Haha dom e allt roliga :D
Får hem mitt första russ i november, ett litet hingstföl :love:
 

Liknande trådar

Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 468
Senast: MJLee
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
938
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
642
Senast: Askur2017
·
Avel Hittar ingen tråd om just hur juvret skall kännas. Skall de vara mjukt? Hårt? 😊hur såg era ut och kändes när dom börjat sätta juver?
Svar
5
· Visningar
367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp