Gott nytt år :) !!

Sv: Gott nytt år :) !!

21a41e69-6243-4350-b346-971328dedf02_zps7da5166d.jpg


*tiotecken*
 
Sv: Gott nytt år :) !!

Nej tyvärr bara en 6 mån dvärg.Men jag älskar henne ändå :love:

:o

Men till mitt försvar så ser hon valpig ut och var liten :p Inte riktigt rätt på öronen, men jag vet ju att dobbisar kan se spökiga ut som valpar! :D

Jag har aldrig haft en dvärg, bara den stora varianten :love:
 
Sv: Gott nytt år :) !!

:o

Men till mitt försvar så ser hon valpig ut och var liten :p Inte riktigt rätt på öronen, men jag vet ju att dobbisar kan se spökiga ut som valpar! :D

Jag har aldrig haft en dvärg, bara den stora varianten :love:

Detta är min nr 2 dvärg,den förra bodde ihop med mig o 4 dobbisar slutet av 80 talet - 97
Jag har ju fött upp den riktiga storleken förut :love: men nu är jag för gammal o lat för att vara på Bk 6-7 dagar i veckan och tävla nästan varje helg från mars-nov.:o
 
Sv: Gott nytt år :) !!

Har du hört talas om mannen med en dobbis, en pitbull och en chihuahua? Koll in dem på You Tube (dobbisen heter Ramsey), helt underbar hund!

Du får rekommendera en bra uppfödare åt mig :D

Sorry för OT, kunde inte låta bli, dobbisar är ju så underbara! :love::love:
 

Liknande trådar

Kultur Önskar er alla en god och fröjdelig jul och tack för det gångna året. God jul till dig ochså Gunnar 😀
Svar
4
· Visningar
344
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Ja, som rubriken säger, finns det någon sådan utbildning i Sverige? Frågar åt en kollega som inte har tillräckligt med svenska ännu, men...
Svar
6
· Visningar
301
Senast: Lingon
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 263
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit sjukskriven efter operation av en hand, sista sjukskrivningsdagen är i morgon. (Hade samma för andra handen i höstas, i...
Svar
7
· Visningar
475
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp