Gps app för kortast väg?

Viva

Trådstartare
Har använt Google maps och är generellt nöjd med den men skulle vilja kunna välja olika alternativ ex. Kortaste väg/snabbaste väg. Hittar inte det på maps, finns det någon annan? Har en samsung.
 
Jag använder maps och jag brukar kunna få olika alternativ ibland och då kan jag kolla hur långt det är kilometrar respektive restid.
Märker att google maps generellt väljer snabbaste väg pga rådande trafikförhållanden.

Använder appen både på Android telefon (samsung) och iPhone.
 
Verkar praktisk. Hittar inte var man kan välja kortast väg?
När du angett din destination, tryck på Rutter, då brukar man få tre alternativ och alternativen anges både i tid och sträcka, så man kan iaf välja den kortaste av de tre förslagen. Väljer man att titta på ruttförslagen i kartvy kan man även se hur de olika rutterna sträcker sig.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 215
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 058
Senast: skiesabove
·
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
606

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp